معاون فرماندار تفت در نشست توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشکده فنی شهید مطهری(ره) و پیام نور تفت با اشاره به تصویب کلیات طرح برجام در مجلس شورای اسلامی، آن را نشانه ای از همبستگی ملی در مسیر رشد و تعالی میهن عزیز اسلامی ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ناصر دهقانی" در این مراسم ها با تبریک حضور دانشجویان جدید در محیط های اموزشی شهرستان تفت گفت: شهرستان تفت با سابقه غنی تاریخی، از پتانسیل های ارزنده ای در بخش های مختلف به ویژه گردشگری و کشاورزی برخوردار است.

معاون فرماندار تفت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصویب کلیات طرح برجام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه با همدلی میان ملت، دولت و مجلس شورای اسلامی، کلیات طرح برجام با رای نمایندگان ملت به تصویب رسید و امیدواریم با ادامه این روند و آغاز فرآیند اجرای برجام، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون میهن عزیز اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: تردیدی نیست اجرای برجام ضمن حفظ حقوق هسته ای ملت ایران، بارفع تحریم های ظالمانه و بر اساس توافقات صورت گرفته میان ایران اسلامی و 1+5 زمینه برای توسعه علمی و آموزشی کشور و بهره گیری سریع تر و شایسته تر از امکانات روز علمی جهان و مراکز معتبر آموزش جهانی فراهم می‌شود.

دهقانی در ادامه با تاکید بر اهمیت تلاش دانشجویان در عرصه های علمی و پژوهشی ادامه داد:  دانشجویان باید همه تلاش خود را در راه توسعه علمی خود و کشور به کار گیرند و با همه توان راه را برای رسیدن میهن اسلامی به قله های عزت و افتخار هموار سازند. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا