نماينده ولي فقيه در استان و استاندار يزد در پيامی درگذشت عالم برجسته مرحوم آيت الله حاج سيد جواد مدرسي را ضايعه‌اي بزرگ خواندند.

به گزارش یزدفردا "در بخشي از پيام حجت‌الاسلام والمسلمين محمد علي صدوقي آمده است : آيت الله مدرسي پس از يك عمر خدمت به اسلام و مسلمين به سوي حق تعالي شتافت.

وي مي‌افزايد: اين عالم رباني لحظه‌اي از تلاش علمي و خدمت به انقلاب دريغ نكرد و به وظيفه شرعي خود عمل نمود.

صدوقي در ادامه آورده است : آيت الله مدرسي تمام عمر خود را در راه نشر احكام الهي صرف نمود و ضايعه درگذشت اين بزرگوار سلمه‌اي جبران ناپذير براي اسلام و حوزه‌هاي علميه است .

متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین صدوقی به شرح زیر است :انالله و انا الیه راجعون "

حضرت آیت الله آقای سید جواد مدرسی پس از یک عمر مجاهدت در راه انقلاب اسلامی و خدمت به اسلام و مسلمین دار فانی را وداع گفت.

آن عالم بزرگوار لحظه ای از تلاش علمی و خدمت به اسلام و مسلمین و انقلاب باز نایستاد و حتی در حالت بیماری به وظیفه شرعی و الهی خویش عمل نمود و رحلت آن عالم ربانی که عمر خود را وقف نشر احکام الهی و شریعت محمدی نموده بود و در این راه از هیچگونه کوششی فروگذار نمی کرد؛ ثلمه ای جبران ناپذیر برای اسلام و حوزه های علمیه است. خدایش رحمت کند و او را با اجداد و موالیان گرامش محشور فرماید.

اینجانب این ضایعه مولمه را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و به مراجع تقلید عظام و حوزه های مقدسه علمیه و خاندان محترم مدرسی و فرزندان بزرگوارشان خاصه فرزند ارشد ایشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سید محمد رضا مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان و مردم بزرگوار یزد تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال رحمت های واسعه الهی برای آن فقید سعید و اجر جمیل و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم و یقین دارم مردم بزرگوار و قدرشناس یزد در مراسم آن عالم جلیل القدر شرکت نموده و به مقام شامخ روحانیت ادای احترام خواهند نمود. "

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا