"انتقام جويي عروس قبلي خانواده، پاي سه عضو اين خانواده سمناني را به پليس فتا باز كرد.

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور"انتقام جويي عروس قبلي خانواده، پاي سه عضو اين خانواده سمناني را به پليس فتا باز كرد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا"،با مراجعه همزمان سه نفر شهروند سمناني به پليس فتا و اعلام شكايت از فردي ناشناس مبني بر ايجاد مزاحمت در فضاي مجازي، پرونده اي تشكيل و تحت رسيدگي قرار گرفت.

حضور سه شاكي كه با هم نسبت خويشاوندي داشتند از يك سو و حساسيت موضوع از سوي ديگر، كارشناسان سايبري پليس را بر آن داشت تا مزاحم اينترنتي را سريعا شناسايي و دستگير كنند.

تحقيقات مقدماتي پليس، هويت خانم 31 ساله اي را برملا كرد كه از قضا عروس خانواده و همسر قبلي يكي از شاكيان اين پرونده بود.

با هماهنگي قاضي، متهم به پليس فتا احضار و در بازجويي هاي تخصصي به جرم خود اعتراف كرد. عروس طلاق گرفته خانواده براي انتقام از همسر و بستگانش، فضايي مناسبتر از اينترنت و تلگرام نمي شناخت.

سرهنگ سيدعلي ميراحمدي، رئيس پليس فتاي استان سمنان در همين خصوص به خبرنگار ما گفت: كاربران اينترنت كه دچار حس گمنامي در دنياي مجازي شده و احساس مي كنند، رفتار آنان ناشناخته باقي خواهد ماند، دست به اقداماتي مي زنند كه در دنياي واقعي به هيچ وجه اين عملكرد را نخواهند داشت! غافل از آنكه پليس فتا با تسلط كامل بر اينترنت، مجرمان و متخلفان را در كمترين زمان شناسايي و تحويل قانون مي دهد.

گفتني است؛ متهم پس از تكميل پرونده به دادسراي سمنان معرفي شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا