یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور:عامل هتک حيثيت در شبکه اجتماعي بي تالک توسط پليس فتا استان خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد. 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: با دريافت مرجوعه قضائي از سوي دختري جوان مبني بر هتک حيثيت و مزاحمت هاي تلفني از سراسر کشور موضوع در دستور تيمي از کارشناسان پليس فتا قرار گرفت. 
سرهنگ "جواد جهانشيري" افزود: در بررسي اظهارات شاکي پرونده که دانشجو مي باشد مشخص شد فردي ناشناس با درج تصوير و شماره تلفن همراه وي در شبکه پيام رسان بي تالک موجب هتک حيثيت و مزاحمت هاي تلفني از سراسر کشور شده است. 
وي اظهار داشت: کارشناسان پليس فتا با يک سري تحقيقات فني در فضاي سايبر متهم را که دوست سابق و هم کلاسي شاکي در دانشگاه مي باشد را شناسايي و به پليس فتا احضار کردند. 
سرهنگ جهانشيري تصريح کرد: متهم 25 ساله در بازجويي هاي به عمل آمده در مواجهه به مستندات پليس لب به اعتراف گشود و انگيزه اش را از اين کار انتقام جويي اعلام کرد. 
رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي با تأكيد بر اينكه شبکه هاي اجتماعي مکاني براي تسويه حساب هاي افراد نمي باشد، خاطر نشان کرد: با کاربراني که قصد سوءاستفاده از فضاي مجازي را دارند، برخورد قانوني خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا