یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از دستگيري عامل ايجاد مزاحمت براي يک مادر و دختر در شبکه هاي اجتماعي خبر داد. 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "اکبر آقابيگي "در تشريح اين خبر گفت: در پي شكايت دختري جوان مبني بر اينكه فردي ناشناسي در يكي از شبكه هاي اجتماعي اقدام به درج مطالب توهين آميز عليه او و خدشه دار کردن وجهه اجتماعي اش كرده اند موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتاي شهرستان قرار گرفت. 
وي خاطر نشان کرد: کارشناسان در حال بررسي پرونده بودند که شاکي مجدداً به پليس فتا مراجعه عنوان داشت اين بار مزاحمت ها براي مادرم نيز از طريق ارسال پيامک و الفاظ رکيک ادامه پيدا کرده و آسايش را از زندگي من و خانواده سلب کرده است تا جايي که باعث ايجاد اختلافاتي در زندگي شخصي با همسرم شده است. 
سرهنگ آقابيگي تصريح کرد: کارشناسان پليس فتا با يک سري تحقيقات  فني متهم را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير کردند. 
متهم 22 ساله که در ابتدا منکر بيان حقيقت بود به ناچار در مقابل ادله و مستندات انکار ناپذير پليس به بزه انتسابي اقرار اظهار داشت حدود دو سال قبل براي ازدواج به خواستگاري شاکيه رفتم که بدليل پاسخ منفي وي، اقدام به ارسال پيام هاي تهديد آميز و مزاحمت براي وي و مادرش در شبکه اجتماعي line کرده ام. 
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در پايان ضمن بيان اين مطلب که هرگونه مزاحمت و انتشار اکاذيب در فضاي مجازي جرم محسوب مي شود و با مجرمان در چارچوب قانون به شدت برخورد خواهد شد خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا