یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"فردی که با درج پیام های تبلیغاتی در فضای سایبر برای دوستش مزاحمت ایجاده کرده بود توسط پلیس فتا نیشابور خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر مزاحمت های مکرر تلفنی مبنی بر ارائه خدمات به شهروندان موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "سید حسن حسینی " افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد فردی ناشناس با درج یک پیام تبلیغاتی در فضای سایبر مبنی بر انجام امور خدماتی با مشخصات تلفن همراه شاکی مزاحمت هایی برای وی و خانواده اش ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات در فضای سایبر متهم به نشر مطالب کذب را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

متهم32 ساله در بازجوئی ها اولیه منکر هرگونه جرمی شد که پس از رویارویی با اسناد دیجیتال پلیس، به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت: بنده از دوستان شاکی می باشم لیکن بدلیل اختلافات مالی اقدام به این کار کردم و پشیمانم.

سرهنگ حسینی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی  گفت: طبق ماده 18 قانون جرائم رایانه ای هر كس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابرات اكاذیبی را منتشر کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا