یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"فردی كه از حساب یكی از شهروندان بصورت اینترنتی سرقت كرده بود توسط پلیس فتا اصفهان  شناسایی و دستگیر شد. 

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ " سید مصطفی مرتضوی " رییس پلیس فتا اصفهان بیان داشت : در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی به صورت اینترنتی از حساب وی مبلغ 5 میلیون ریال سرقت كرده بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی افزود : با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد سارق با پول های سرقتی اقدام به خرید كارت شارژ كرده كه پس از انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم مورد نظر كه از اقوام شاكی بود شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد :متهم هنگامی كه  با مدارك و مستدات پلیس مواجه شد صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی بیان كرد.

سرهنگ مرتضوی در پایان  ضمن اشاره به تشكیل پرونده و تحویل دادن متهم به مقامات قضائی تاكید كرد: عمده سرقت های اینترنتی كه شاهد آن هستیم به علت اعتماد بیجا به دیگران است كه افراد كارت و یا اطلاعات بانكی خود را در اختیار دیگران قرار می دهند لذا توصیه می گردد به هیچ وجه حتی به اقوام و دوستان خود نیز اعتماد نكرده و در حفظ و نگهداری اطلاعات بانكی خود كوشا باشید. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا