یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴/برخورد یک دستگاه هیوندا با جرثقیل
به گزارش فارس ،جلال ملکی با اعلام جزئیات حادثه آتشسوزی در مجتمع مسکونی که ساعت ۲:۳۹ بامداد امروز جمعه ۱۷ مهر سال جاری در خیابان جعفری محله دربند رخ داد، اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع حادثه، ۵ ایستگاه همراه خودروی تنفسی، نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام میشود و مشاهده میگردد که در مجتمعی ۴ طبقه متشکل از ۲۴ واحد مسکونی که ۲ طبقه پارکینگ نیز دارد، ۲ دستگاه خودروی سواری در طبقه ۱- دچار آتشسوزی شدهاند و کاملاً شعلهور هستند و دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته است.
وی افزود: به توصیه آتشنشانان همه ساکنان در واحدهای خود در کنار بالکنها ماندند زیرا راهپلهها ناایمن شده بود. بلافاصله آتش خاموش، دود تخلیه و پس از ایمنسازی، ۲۰ نفر از ساکنان که محبوس شده بودند به سلامت و بدون آسیبدیدگی خارج و به فضای باز منتقل شدند.
سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران، ادامه داد: پس از این محل تحویل مالکان و نیروی انتظامی شد و این عملیات ساعت ۵:۰۶ بامداد به پایان رسید.
ملکی از جزئیات حادثهای دیگر در ساعت ۴:۳۳ بامداد امروز در خیابان سوری خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه خودروی هیوندای شاسیبلند با برخورد به یک دستگاه جرثقیل که کنار خیابان پارک شده بود منجر به آسیب دیدن دو سرنشین خودروی هیوندا میشود که یکی از آنها آقایی حدوداً ۳۶ ساله بود که پیش از رسیدن آتشنشانان از خودرو خارج و راننده که خانمی جوان بود دچار آسیبدیدگی شده و درون خودرو محبوس بود.
وی افزود: آتشنشانان پس از ایمن سازی با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده را خارج و هر دو سرنشین جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس شدند.
سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران، خاطر نشان کرد: پس از انتقال خودرو به محلی امن در ساعت ۵:۱۸ بامداد محل حادثه جهت بررسی علت آن تحویل پلیس راهور شد.
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴/نعمت زاده اعلام کرد:کمیته کارشناسی تعیین تعرفه واردات خودرو تشکیل شد
به گزارش مهر ،محمدرضا نعمت زاده در سی و چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو گفت: شبکه خدمات پس از فروش در دستیابی به رضایتمندی مشتریان را در این جلسه مورد بحث و بررسی این جلسه قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این جلسه ضمن تاکید بر ارتقای مستمر میزان خدمات پس از فروش تا حصول رضایت کامل مشتریان، تاکید شد که باید خدمات مورد نیاز مشتری ارائه شود و ماندن در نوبت برای تعمیر را باید به حد انتظار مشتری رساند .
وی تصریح کرد: حق نداریم در خدمات پس از فروش به مشتری بگوییم ما قطعه نداریم، چرا که وظیفه داریم مشتری را در خدمات پس از فروش راضی از تعمیرگاه بیرون بفرستیم .
نعمت زاده در ادامه خواستار برطرف کردن هر چه سریعتر کسری قطعات در تعمیرگاهها شد و اعلام کرد: باید روشهایی اتخاذ شود که مشتریان به رضایتمندی برسند.
وی ادامه داد: وزیر صنعت تاکید کرد که انتظار مشتری برای تعمیرات باید منطق زمانی خود را داشته باشد و بیش از زمانهای استاندارد مشتری نباید در تعمیرگاه متوقف گردد .
نعمت زاده خطاب به خودروسازان گفت: کاهش مراجعه مشتریان به تعمیرگاهها را در دستور کار خود قرار دهید ولی به هر دلیلی مشتری اگر ناگزیر از مراجعه به تعمیرگاه شد باید به عنوان یک وظیفه، حتما راضی برگردد و دراین رابطه عملکرد صحیح ما می تواند بهترین تبلیغ باشد.
وی با اشاره به اینکه ما باید بعد از همه اقدامات از خود مردم بازخورد ها را دریافت کنیم خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا عملکرد خود را به قضاوت مشتری بگذاریم وپس از هر اقدامی، نظر مشتری را جویا شویم چون اگر قضاوت را خودمان انجام دهیم احتمال خطا در آن وجود خواهد داشت.
نعمت زاده با بیان اینکه همواره ضرورت روند بهبود خدمات پس از فروش باید مورد توجه قرار گیرد افزود: در این رابطه روند بهبود نسبت به سال قبل مهم است ولی ما باید خدمات خود را با شاخصهای جهانی مقایسه کنیم .
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر اینکه شرکتهای خودروساز موظف هستند قطعات بدون کیفیت را از قطعه سازان دریافت نکنند یادآور شد: برای جلوگیری از ارائه قطعات نامناسب در شبکه خدمات پس از فروش و با توجه به اینکه شرکتهای خودروساز قطعات مورد نیاز را برای شبکه خدمات پس از فروش تامین میکنند، شرکتهای خودروساز موظف هستند قطعه بدون کیفیت را دریافت نکنند.
وی اضافه کرد: شرکتهای خودروساز پس از خرید قطعه از قطعه سازان، مسئولیت کیفیت قطعات را برعهده خواهند داشت از این رو خودروسازها نباید از شرکتهایی که قطعات غیرکیفی تولید می کنند قطعه دریافت کنند
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
شنبه 23,نوامبر,2024