یزدفردا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: باید از شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه خدمات هوشمند مانند بهبود سیستم‌های پستی، بهره گرفت. تجربه‌های موفق در این زمینه نشان می‌دهد که می‌توان با کمک فناوری، کیفیت خدمات را افزایش داد و رضایت مردم را جلب کرد.

به گزارش یزدفردا: امیر حسن‌زاده صبح امروز ۲۳ دی‌ماه در نشست مشترک با مدیرکل پست استان در راستای توسعه خدمات پستی استان بر لزوم تقویت ارتباط بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی با هدف ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی عمومی تأکید کرد.

وی گفت: در دولت چهاردهم، اصل بر رضایتمندی مردم است و نه کسب سود. این نگاه باید در تمامی زمینه‌ها از جمله خدمات پستی حفظ شود. بخش خصوصی نیز باید در کنار دولت فعالیت کند و به بهبود خدمات کمک کند.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان در کرمان

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان کرمان در حوزه معادن و فعالیت‌های دانش‌بنیان گفت: کرمان دو پارک علم و فناوری فعال دارد و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در این حوزه دیده می‌شود. باید از شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه خدمات هوشمند مانند بهبود سیستم‌های پستی، بهره گرفت. تجربه‌های موفق در این زمینه نشان می‌دهد که می‌توان با کمک فناوری، کیفیت خدمات را افزایش داد و رضایت مردم را جلب کرد.

نقش پست در توسعه اقتصادی و اجتماعی استان

حسن‌زاده بر اهمیت نقش پست در توسعه اقتصادی استان تأکید کرد و افزود: پست می‌تواند بستر مناسبی برای بازاریابی و فروش محصولات محلی، صنایع‌دستی و کالاهای دانش‌بنیان باشد. سامانه بازار الکترونیکی پست می‌تواند به تولیدکنندگان کمک کند تا محصولات خود را به بازارهای داخلی و حتی بین‌المللی عرضه کنند. این اقدام هم به توسعه اقتصادی استان کمک می‌کند و هم به تقویت برند پست به عنوان یک خدمت‌رسان قابل‌اعتماد.

معاون استاندار از مدیران پست استان خواست تا ارتباط خود را با دستگاه‌های استانی و بخش خصوصی تقویت کنند و گفت: ارتباط منظم و تعامل مؤثر بین مدیران می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات کمک کند. همچنین از ظرفیت مدیران با تجربه در حوزه پست و جوانان خلاق در استان استفاده شود تا بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه داد. امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب، کرمان به یکی از پیشروترین استان‌ها در ارائه خدمات هوشمند و الکترونیک تبدیل شود.

وی تأکید کرد: نگاه ما باید فراتر از سود اقتصادی باشد و به مسئولیت اجتماعی نیز توجه شود. این نوع نگاه می‌تواند علاوه بر رضایتمندی مردم، برند پست را نیز ارتقا دهد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا