معاون فروش وخدمات مشتركين توزيع برق يزد گفت: خدمات بخش فروش و خدمات مشترکین برق در 75 دفتر پیشخوان قابل ارائه است.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدمهدي خبيري از ارائه خدمات گسترده به مشتركين با همكاري دفاتر پیشخوان دولت در استان يزد خبر داد و افزود: ارائه خدمات به مردم در اسرع وقت با پیمودن کمترین مسافت، کاهش ترددهای درون شهری،  برون‌سپاری ، شفاف سازی امور و افزایش بهره وری از اهداف واگذاري خدمات به دفاتر پيشخوان و ICTروستايي است.

وی اجرای سیاست های کلی نظام، گسترش عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت برابر برای همه مردم، گسترش دولت الکترونیک وکاهش تشریفات اداری را از مزيت هاي آن خواند و تصریح کرد: راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت، منجر به روی آوردن مردم به خدمات دولت الکترونیک بوده  و بستر مناسبی است تا بخش خصوصی در آن رشد  و تعالی یابد .

مهندس خبيري افزود: جهت واگذاری این خدمات  بیش از 2100 نفر ساعت برنامه آموزشی برای دفاتر پیشخوان برگزار شده كه در اين راستا برای ارائه خدمات بهتر ، دستورالعمل های مربوط به خدمات ارائه شده را تدوین كرده  و در اختیار این دفاتر قرار داده ايم.

وي با اشاره به نظارت عالیه شرکت توزیع نیروی برق يزد  بر عملکرد دفاتر پیشخوان اظهار داشت: برای ارائه این امور در دفاتر زیر ساخت های مورد نیاز به لحاظ نرم افزاری و شبکه با همکاری بانک صادرات فراهم شده است.

معاون فروش وخدمات مشتركين اين شركت تشریح کرد: درحال حاضر ارائه خدمات در 75 دفتر پیشخوان شهري و 6 دفتر  ICTروستايي در مناطق مختلف استان يزد انجام شده و در حال گسترش است.

وی فروش انشعاب سه فاز و تك فاز ،فروش برق موقت ، تغییردر قدرت انشعابات شهری،صدور قبض المثنی،صدور سوابق مصارف مشترك،پرداخت صورتحساب برق مصرفی،تقاضای تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری،درخواست آزمایش لوازم اندازه گیری،درخواست تغییر نام انشعاب ،درخواست اصلاح تعرفه،پرداخت هزینه قطع و وصل،اعمال کارکرد کنتور ودرخواست صدور صورتحساب و جابجايي كنتور را به عنوان  خدمات قابل ارائه شرکت توزیع نیروی برق يزد در دفاتر پیشخوان دولت اعلام کرد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا