به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدمهدي خبيري از ارائه خدمات گسترده به مشتركين با همكاري دفاتر پیشخوان دولت در استان يزد خبر داد و افزود: ارائه خدمات به مردم در اسرع وقت با پیمودن کمترین مسافت، کاهش ترددهای درون شهری، برونسپاری ، شفاف سازی امور و افزایش بهره وری از اهداف واگذاري خدمات به دفاتر پيشخوان و ICTروستايي است.
وی اجرای سیاست های کلی نظام، گسترش عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت برابر برای همه مردم، گسترش دولت الکترونیک وکاهش تشریفات اداری را از مزيت هاي آن خواند و تصریح کرد: راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت، منجر به روی آوردن مردم به خدمات دولت الکترونیک بوده و بستر مناسبی است تا بخش خصوصی در آن رشد و تعالی یابد .
مهندس خبيري افزود: جهت واگذاری این خدمات بیش از 2100 نفر ساعت برنامه آموزشی برای دفاتر پیشخوان برگزار شده كه در اين راستا برای ارائه خدمات بهتر ، دستورالعمل های مربوط به خدمات ارائه شده را تدوین كرده و در اختیار این دفاتر قرار داده ايم.
وي با اشاره به نظارت عالیه شرکت توزیع نیروی برق يزد بر عملکرد دفاتر پیشخوان اظهار داشت: برای ارائه این امور در دفاتر زیر ساخت های مورد نیاز به لحاظ نرم افزاری و شبکه با همکاری بانک صادرات فراهم شده است.
معاون فروش وخدمات مشتركين اين شركت تشریح کرد: درحال حاضر ارائه خدمات در 75 دفتر پیشخوان شهري و 6 دفتر ICTروستايي در مناطق مختلف استان يزد انجام شده و در حال گسترش است.
وی فروش انشعاب سه فاز و تك فاز ،فروش برق موقت ، تغییردر قدرت انشعابات شهری،صدور قبض المثنی،صدور سوابق مصارف مشترك،پرداخت صورتحساب برق مصرفی،تقاضای تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری،درخواست آزمایش لوازم اندازه گیری،درخواست تغییر نام انشعاب ،درخواست اصلاح تعرفه،پرداخت هزینه قطع و وصل،اعمال کارکرد کنتور ودرخواست صدور صورتحساب و جابجايي كنتور را به عنوان خدمات قابل ارائه شرکت توزیع نیروی برق يزد در دفاتر پیشخوان دولت اعلام کرد.