کامیتکس یازدهم از سه شنبه 22 تا پنجشنبه 25 دی‌ماه از ساعت 16 تا 21، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد(سالن‌ شهید قندی) میزبان شهروندان خواهد بود.



یازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات  با حضور  شرکت معتبر از داخل و خارج از  یزد در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی یزد از روز بیست و دوم آذرماه شروع به کار کرد و تا جمعه 25 ادامه خواهد داشت.
در کامیتکس یازدهم ، 50 شرکت معتبر در بخش‌های رایانه، تلفن همراه، الكترونیك، ماشین‌های اداری، سیستم‌های كنترلی و دوربین‌های مداربسته در قالب 150 غرفه حضور دارند.
شاخص ترین شرکتهای حاضر در کامیتکس یازدهم شرکت های خدمات اینترنتی هستند که طرحهای نمایشگاهی و تخفیفات ویژه ای ارایه می کنند.

 

محمد حسین تقوایی زحمتکش :نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، کامیتکس یازدهم کلید خورد

 دولتیها هم  در کامیتس یازدهم حضور دارند تا از نزدیک به ارایه خدمات دولت الکترونیک پرداخته و مراجعه کنندگان را با آخرین دستاوردهای دولت الکترونیک در استان یزد آشنا کنند.
کامیتکس یازدهم با همت سازمان نظام صنفی رایانه و اتحادیه صنف رایانه و اتحادیه مخابراتی استان یزد از 22 تا 25 دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد(سالن‌ شهید قندی) برگزار خواهد شد و بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و ساعت بازدید از نمایشگاه نیز از ساعت 16 تا 21 خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا