زمان : 23 Dey 1394 - 17:26
شناسه : 116639
بازدید : 12336
نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، کامیتکس یازدهم کلید خورد نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، کامیتکس یازدهم کلید خورد کامیتکس یازدهم از سه شنبه 22 تا پنجشنبه 25 دی‌ماه از ساعت 16 تا 21، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد(سالن‌ شهید قندی) میزبان شهروندان خواهد بود.



یازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات  با حضور  شرکت معتبر از داخل و خارج از  یزد در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی یزد از روز بیست و دوم آذرماه شروع به کار کرد و تا جمعه 25 ادامه خواهد داشت.
در کامیتکس یازدهم ، 50 شرکت معتبر در بخش‌های رایانه، تلفن همراه، الكترونیك، ماشین‌های اداری، سیستم‌های كنترلی و دوربین‌های مداربسته در قالب 150 غرفه حضور دارند.
شاخص ترین شرکتهای حاضر در کامیتکس یازدهم شرکت های خدمات اینترنتی هستند که طرحهای نمایشگاهی و تخفیفات ویژه ای ارایه می کنند.

 

محمد حسین تقوایی زحمتکش :نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، کامیتکس یازدهم کلید خورد

 دولتیها هم  در کامیتس یازدهم حضور دارند تا از نزدیک به ارایه خدمات دولت الکترونیک پرداخته و مراجعه کنندگان را با آخرین دستاوردهای دولت الکترونیک در استان یزد آشنا کنند.
کامیتکس یازدهم با همت سازمان نظام صنفی رایانه و اتحادیه صنف رایانه و اتحادیه مخابراتی استان یزد از 22 تا 25 دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد(سالن‌ شهید قندی) برگزار خواهد شد و بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و ساعت بازدید از نمایشگاه نیز از ساعت 16 تا 21 خواهد بود.