مسابقات او اسپرت قهرمانی بانوان استان یزد با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ادارخ کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات اواسپرت قهرمانی بانوان استان در سالن شهید صدوقی یزد برگزار و بیش از 450 نفر در بخش هنری-ایستاتیس و در دو رده سنی کودکان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

در پایان این مسابقات با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدقاسم منوچهری بنیانگذار و دبیرکل فدراسیون جهانی او- اسپرت ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و کاظم دور ایران رئیس هیات انجمن های ورزشی استان از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

در بخش انفرادی کودکان سحر نظمیه ، نگار مسلمان و غزل صادقی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی بزرگسالان اعظم شیخیان بر سکوی نخست ایستاد و سهیلا شهری و یگانه یزدیان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی کودکان هم تیم شینا متشکل از غزل صادقی ، زهرا مسلمان ، کیمیا بردستانی و نادیا میرجعفری به مقام قهرمانی دست یافت و تیم آریا متشکل از سحر نظمیه ، مهلا دورافی و ملیکا دهقان پور و تیم آریانا متشکل از سیده الناز زرگرچی و یگانه فخرآبادی به ترتیب دوم و سوم شدند.

عنوان قهرمانی تیمی بزرگسالان هم به تیم فرشته متشکل از اعظم شیخیان ، سعیده زکی زاده ، پریسا تامهری ، زهرا بلانیان ، مهسا احرامیان پور رسید.

تیم نیلاب هم متشکل از یگانه یزدیان ، وحیده یزدیان ، سمیرا هاشمی ، صفا میررحیمی و ساناز رئیسی نایب قهرمان شد و تیم تری اسپرت متشکل از سهیلا شهری ، شیما مزیدی و آتنا آتشین بار در رده سوم قرار گرفتند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا