زمان : 11 Mordad 1394 - 14:38
شناسه : 108680
بازدید : 5257
معرفی نفرات برتر مسابقات او اسپرت قهرمانی بانوان استان یزد معرفی نفرات برتر مسابقات او اسپرت قهرمانی بانوان استان یزد مسابقات او اسپرت قهرمانی بانوان استان یزد با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ادارخ کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات اواسپرت قهرمانی بانوان استان در سالن شهید صدوقی یزد برگزار و بیش از 450 نفر در بخش هنری-ایستاتیس و در دو رده سنی کودکان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

در پایان این مسابقات با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدقاسم منوچهری بنیانگذار و دبیرکل فدراسیون جهانی او- اسپرت ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و کاظم دور ایران رئیس هیات انجمن های ورزشی استان از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

در بخش انفرادی کودکان سحر نظمیه ، نگار مسلمان و غزل صادقی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی بزرگسالان اعظم شیخیان بر سکوی نخست ایستاد و سهیلا شهری و یگانه یزدیان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی کودکان هم تیم شینا متشکل از غزل صادقی ، زهرا مسلمان ، کیمیا بردستانی و نادیا میرجعفری به مقام قهرمانی دست یافت و تیم آریا متشکل از سحر نظمیه ، مهلا دورافی و ملیکا دهقان پور و تیم آریانا متشکل از سیده الناز زرگرچی و یگانه فخرآبادی به ترتیب دوم و سوم شدند.

عنوان قهرمانی تیمی بزرگسالان هم به تیم فرشته متشکل از اعظم شیخیان ، سعیده زکی زاده ، پریسا تامهری ، زهرا بلانیان ، مهسا احرامیان پور رسید.

تیم نیلاب هم متشکل از یگانه یزدیان ، وحیده یزدیان ، سمیرا هاشمی ، صفا میررحیمی و ساناز رئیسی نایب قهرمان شد و تیم تری اسپرت متشکل از سهیلا شهری ، شیما مزیدی و آتنا آتشین بار در رده سوم قرار گرفتند.