یزد فردا: دکتر محمد جواد اسایش با شعار اصالت علوی و اصلاحات مهدوی امده ام و تا اخر میمانم
به گزارش یزد فردا: دکتر محمد جواد اسایش در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مورد ماندن در انتخابات گفت:با دعوت جمعی از بزرگان و فرهیختگان جوانان روحانیون و دانشگاهیان یزد قدم به عرصه انتخابات گذاشته ام و با توجه به خلف وعده های بعضی از افراد و نامهربانی آنان نسبت به جریان فکری اصلاحات و نیزاستقبال چشمگیر همشهریان هیچگونه تصمیمی برای رفتن ندارم و تا اخر در عرصه انتخابات حضور خواهم داشت
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

یکشنبه 28,ژوئن,2026