زمان : 04 Esfand 1394 - 21:48
شناسه : 119280
بازدید : 10499
اسایش تا اخر میمانم اسایش تا اخر میمانم

یزد فردا: دکتر محمد جواد اسایش با شعار اصالت علوی و اصلاحات مهدوی امده ام و تا اخر میمانم

به گزارش یزد فردا: دکتر محمد جواد اسایش در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مورد ماندن در انتخابات گفت:با دعوت جمعی از بزرگان و فرهیختگان  جوانان روحانیون و دانشگاهیان یزد قدم به عرصه انتخابات گذاشته ام و با توجه به خلف وعده های بعضی از افراد و نامهربانی آنان نسبت به جریان فکری اصلاحات و نیزاستقبال چشمگیر همشهریان هیچگونه تصمیمی برای رفتن ندارم و تا اخر در عرصه انتخابات حضور خواهم داشت