به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، در ابتدای این جلسه  رئیس اداره بهزیستی شهرستان و دبیر شورای مشارکتهای مردمی ضمن بیان عملکرد و مصوبات قبلی شورا،از همکاری ادارات  با بهزیستی در جهت اجرای هرچه بهتر مصوبات شورای مشارکتهای مردمی تقدیر کرد. " علی علیزاده " همچنین در ادامه در  خصوص برنامه های بهزیستی در ماه مبارک رمضان و بخصوص اینکه هفته بهزیستی در سال جاری همانند سال گذشته در این ماه عزیز قرار گرفته سخنرانی کرد .

وی  قرارگرفتن هفته بهزیستی در این ماه را زمینه مساعدی جهت شناساندن فعالیت های بهزیستی و همچنین استفاده از توان خیرین جهت حمایت از گروه های هدف عنوان کرد .

این مسئول به طرح ضیافت مهر پرداخت و ضمن توضیح در مورد این طرح خواستار همکاری بیشتر ادارات شهرستان با محوریت فرمانداری با طرح شد.

همچنین معاون فرماندار مهریز  مطالبی در خصوص وظایف بهزیستی و بازدید انجام گرفته از آن اداره و انجام خدمات ضروری که بهزیستی انجام می دهد پرداخت..

محمد زارع  اظهار داشت: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی امکان حمایت مطلوب مالی جهت ارائه خدمات وجود ندارد و نیاز به حمایتهای خیرین در عرصه های مختلف فعالیت بهزیستی می باشد..

استفاده از توان حمایتی ادارات دیگر نظیر اوقاف، شهرکهای صنعتی برای انجام مطلوب طرح ضیافت مهر و چگونگی جمع آوری فطریه و زکات فطره در پایان ماه مبارک رمضان از مصوبات شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی بود.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا