زمان : 22 Tir 1393 - 12:51
شناسه : 90963
بازدید : 3590
هماهنگی هرچه بیشتر ادارات جهت اجرای بهتر طرح ضیافت مهر بهزیستی» تاکید شد هماهنگی هرچه بیشتر ادارات جهت اجرای بهتر طرح ضیافت مهر بهزیستی» تاکید شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، در ابتدای این جلسه  رئیس اداره بهزیستی شهرستان و دبیر شورای مشارکتهای مردمی ضمن بیان عملکرد و مصوبات قبلی شورا،از همکاری ادارات  با بهزیستی در جهت اجرای هرچه بهتر مصوبات شورای مشارکتهای مردمی تقدیر کرد. " علی علیزاده " همچنین در ادامه در  خصوص برنامه های بهزیستی در ماه مبارک رمضان و بخصوص اینکه هفته بهزیستی در سال جاری همانند سال گذشته در این ماه عزیز قرار گرفته سخنرانی کرد .

وی  قرارگرفتن هفته بهزیستی در این ماه را زمینه مساعدی جهت شناساندن فعالیت های بهزیستی و همچنین استفاده از توان خیرین جهت حمایت از گروه های هدف عنوان کرد .

این مسئول به طرح ضیافت مهر پرداخت و ضمن توضیح در مورد این طرح خواستار همکاری بیشتر ادارات شهرستان با محوریت فرمانداری با طرح شد.

همچنین معاون فرماندار مهریز  مطالبی در خصوص وظایف بهزیستی و بازدید انجام گرفته از آن اداره و انجام خدمات ضروری که بهزیستی انجام می دهد پرداخت..

محمد زارع  اظهار داشت: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی امکان حمایت مطلوب مالی جهت ارائه خدمات وجود ندارد و نیاز به حمایتهای خیرین در عرصه های مختلف فعالیت بهزیستی می باشد..

استفاده از توان حمایتی ادارات دیگر نظیر اوقاف، شهرکهای صنعتی برای انجام مطلوب طرح ضیافت مهر و چگونگی جمع آوری فطریه و زکات فطره در پایان ماه مبارک رمضان از مصوبات شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی بود.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان