صادقي خبرنگار : کاظم سبحان زاده مسئول انجمن خبرنگاران مهریز گفت : برای توفیق اصحاب رسانه در اطلاع رسانی کامل , شفاف , سریع و مفید باید دستگاه های اجرایی دارای مسئولان روابط عمومی مجرب و مستقل باشند .

وی خاطر نشان کرد: در وضعیت کنونی باید اذعان کرد که علیرغم اهمیت و نقش روابط عمومی در دنیای اطلاع رسانی و ارتباطی که باید با خبرنگاران رسانه های گروهی داشته باشند به آن عنایت لازم بعمل نمی آید .

مسئول انجمن بسیج رسانه مهریز اظهار داشت: در امر اطلاع رسانی عوامل مختلفی نقش آفرین هستند که بدون شک اثرگذاری مسئولان روابط  عمومی نقشی برجسته و تاثیرگذار است .

سبحان زاه گفت: هم اکنون در مجموع دستگاه های اجرایی شهرستان تعداد اندکی دارای مسئول روابط عمومی مشخص و مستقل هستند و در اکثر آنها نیز یک فرد علاوه بر قبول زحمت در این بخش باید امور دیگری را انجام دهد .

وی افزود: فعال کردن شورای روابط عمومی های شهرستان و همچنین برگزاری جلسات آموزشی و برپایی کارگاه های تخصصی در ارتقای کار روابط عمومی ها و کمک به فعال سازی بخش خبری باید مورد عنایت قرار گیرد .

عضو بسیج رسانه استان گفت: در این خصوص بارها بصورت حضوری و غیر حضوری مراتب به متولیان امر اعلام که امیدواریم با عنایت به اهمیت موضوع روابط عمومی ها و ارتباطات این خواسته  هرچه زودتر محقق و اجرایی شود.

سبحان زاده اظهار داشت: فعال سازی روابط عمومی ها و کمک به بحث اطلاع رسانی و مقوله ارتباطات کمک به نظام مقدس اسلامی و اهداف دولت در اطلاع رسانی دقیق، جامع و شفاف خواهد بود .

وی با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته و بخصوص در حوزه روابط عمومی فرمانداری و همکاری خوبی که در این بخش با خبرنگاران و انجمن موجود وجود دارد بر ارتقای کارها و برنامه ریزی مدون و متقن تاکید کرد .

مسئول انجمن بسیج رسانه و خبرنگاران مهریز همچنین از فرماندار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  بخاطر حمایت های مادی و معنوی از اصحاب رسانه  تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا جایگاه این قشر فعال جامعه در راستای اهداف نظام اسلامی در سایه ولایت فقیه روز به روز گسترش یابد .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا