زمان : 04 Khordad 1393 - 17:47
شناسه : 88343
بازدید : 3293
بی توجهی به روابط عمومی ها کار اطلاع رسانی را مختل می کند مسئول انجمن خبرنگاران مهریز بی توجهی به روابط عمومی ها کار اطلاع رسانی را مختل می کند

صادقي خبرنگار : کاظم سبحان زاده مسئول انجمن خبرنگاران مهریز گفت : برای توفیق اصحاب رسانه در اطلاع رسانی کامل , شفاف , سریع و مفید باید دستگاه های اجرایی دارای مسئولان روابط عمومی مجرب و مستقل باشند .

وی خاطر نشان کرد: در وضعیت کنونی باید اذعان کرد که علیرغم اهمیت و نقش روابط عمومی در دنیای اطلاع رسانی و ارتباطی که باید با خبرنگاران رسانه های گروهی داشته باشند به آن عنایت لازم بعمل نمی آید .

مسئول انجمن بسیج رسانه مهریز اظهار داشت: در امر اطلاع رسانی عوامل مختلفی نقش آفرین هستند که بدون شک اثرگذاری مسئولان روابط  عمومی نقشی برجسته و تاثیرگذار است .

سبحان زاه گفت: هم اکنون در مجموع دستگاه های اجرایی شهرستان تعداد اندکی دارای مسئول روابط عمومی مشخص و مستقل هستند و در اکثر آنها نیز یک فرد علاوه بر قبول زحمت در این بخش باید امور دیگری را انجام دهد .

وی افزود: فعال کردن شورای روابط عمومی های شهرستان و همچنین برگزاری جلسات آموزشی و برپایی کارگاه های تخصصی در ارتقای کار روابط عمومی ها و کمک به فعال سازی بخش خبری باید مورد عنایت قرار گیرد .

عضو بسیج رسانه استان گفت: در این خصوص بارها بصورت حضوری و غیر حضوری مراتب به متولیان امر اعلام که امیدواریم با عنایت به اهمیت موضوع روابط عمومی ها و ارتباطات این خواسته  هرچه زودتر محقق و اجرایی شود.

سبحان زاده اظهار داشت: فعال سازی روابط عمومی ها و کمک به بحث اطلاع رسانی و مقوله ارتباطات کمک به نظام مقدس اسلامی و اهداف دولت در اطلاع رسانی دقیق، جامع و شفاف خواهد بود .

وی با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته و بخصوص در حوزه روابط عمومی فرمانداری و همکاری خوبی که در این بخش با خبرنگاران و انجمن موجود وجود دارد بر ارتقای کارها و برنامه ریزی مدون و متقن تاکید کرد .

مسئول انجمن بسیج رسانه و خبرنگاران مهریز همچنین از فرماندار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  بخاطر حمایت های مادی و معنوی از اصحاب رسانه  تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا جایگاه این قشر فعال جامعه در راستای اهداف نظام اسلامی در سایه ولایت فقیه روز به روز گسترش یابد .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان