معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: محوریت قرآن در تدوین برنامه های فرهنگی عامل انسجام این برنامه ها و تأثیر گذاری عمیق آن در کارکنان خواهد شد.

محمد رضا عرشیان در جلسه ویدئو کنفرانس معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه با معاونان و مشاوران فرهنگی دادگستری های سراسر کشور افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا قرآن همراه همیشگی کارکنان باشد.

وی از برنامه ریزی استان یزد در تشکیل کلاسهای آموزشی قرآن خبر داد و بیان داشت: با دعوت از اساتید شاخص قرآنی استان ،کلاسهای قرائت و حفظ قرآن کریم برای کارکنان برنامه ریزی گردیده است.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد خاطر نشان کرد: به لحاظ اینکه کار در دستگاه قضائی از سختی های منحصر به فردی برخوردار است ، باید با پر رنگ تر شدن قرآن در زندگی افراد از تأثیر سختی کار در دستگاه قضائی کاست.

عرشیان با اشاره به حدیی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله ، تصریح کرد : حضرت محمد (ص) فرموده اند ،  قرآن ریسمان محکم خداوند است ، اقامه ی عدل و چشمه های دانش و بهار دلها در آنست.  پس باید با ترویج فرهنگ قرانی بستر استفاده از نهایت سرچشمه های معنوی قران را تا سرحد امکان فراهم آورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا