زمان : 20 Ordibehesht 1393 - 16:36
شناسه : 87477
بازدید : 5859
نسجام برنامه های فرهنگی با محوریت قرآن امکان پذیر است معاون فرهنگی دادگستری استان یزد نسجام برنامه های فرهنگی با محوریت قرآن امکان پذیر است

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: محوریت قرآن در تدوین برنامه های فرهنگی عامل انسجام این برنامه ها و تأثیر گذاری عمیق آن در کارکنان خواهد شد.

محمد رضا عرشیان در جلسه ویدئو کنفرانس معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه با معاونان و مشاوران فرهنگی دادگستری های سراسر کشور افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا قرآن همراه همیشگی کارکنان باشد.

وی از برنامه ریزی استان یزد در تشکیل کلاسهای آموزشی قرآن خبر داد و بیان داشت: با دعوت از اساتید شاخص قرآنی استان ،کلاسهای قرائت و حفظ قرآن کریم برای کارکنان برنامه ریزی گردیده است.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد خاطر نشان کرد: به لحاظ اینکه کار در دستگاه قضائی از سختی های منحصر به فردی برخوردار است ، باید با پر رنگ تر شدن قرآن در زندگی افراد از تأثیر سختی کار در دستگاه قضائی کاست.

عرشیان با اشاره به حدیی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله ، تصریح کرد : حضرت محمد (ص) فرموده اند ،  قرآن ریسمان محکم خداوند است ، اقامه ی عدل و چشمه های دانش و بهار دلها در آنست.  پس باید با ترویج فرهنگ قرانی بستر استفاده از نهایت سرچشمه های معنوی قران را تا سرحد امکان فراهم آورد.