اینجانب کاظم مشرف کاندیدای شورای اسلامی شهر یزد ، دو ماه پس از قیام خونین 15 خرداد در روز 15 مرداد سال 1342 در یزد به دنیا آمدم .

           تحصیلات :

دوران تحصیلات  را از پنج سالگی با فرا گیری  علوم دینی و تحصیلات کلاسیک را از هفت سالگی (1348) شروع و تا سال 1357 مقطع راهنمایی را به پایان بردم .

شروع مقطع چهار ساله متوسطه  را در رشته علوم اقتصاد اجتماعی در سال تحصیلی 59 - 58 بصورت جهشی ظرف مدت سه سال به پایان رساندم که مصادف شد با تعطیلی دانشگاهها و حسب علاقه و ادامه همکاری قبلی ، در اوایل مهرماه سال 1359 همزمان با شروع جنگ تحمیلی به استخدام دولت درآمدم و تحصیلات عالیه را پس از جنگ تحمیلی در رشته های کارشناسی مدیریت صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت جامع  تخصصی خدمات عمومی  ، پشتیبانی ، حمل و نقل ، ترافیک و لجستیک  ، ادامه  و در اواخر دهه 1370 با موفقیت کامل به پایان بردم .

          سوابق و تجربیات :

33 سال خدمت در نهادها ، سازمانها و دستگاههای دولتی و غیر دولتی ، ادارات ، وزارتخانه ها ، قوای مقننه و قضاییه ، دانشگاهها  در سطح شهرستان ، استان و کشور همانند مجلس شورای اسلامی ، استانداری ، دانشگاه یزد ، دانشگاه امام حسین (ع) ، با مسوولیتهای معاونت اداری و اموراجرایی وعمرانی ، امورمالی، طرح و برنامه ، بودجه و اعتبارات ، بازرس ویژه  و معاونت بازرگانی جمعیت هلال احمر کشور و مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان ، عضو هیات مدیره شرکتهای توسعه ،عمران ، سرمایه گذاری و دارویی و مدیر عامل کارخانجات  دارو سازی ، حضور در مناظق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنوب و غرب کشور و ..... ، در اواخر بهمن سال 1391 به افتخار بازنشستگی نایل آمدم .

هم اکنون با کوله باری از توانمندیهای متفاوت و تجربیات گوناگون که به رسم امانت از نظام مقدس  و میهن اسلامی و استان دارالعلم و دارالعباده  در اختیار دارم ، تصمیم گرفتم  همه آنچه به برکت خون مطهر شهدای والا مقام و جانبازی جانبازان و ایثارگری ایثارگران و حریت آزادگان سرافراز میهن ، آموخته ام را در کف اخلاص گذاشته و در راه خدمات رسانی به مردم خوب و شریف و همیشه در صحنه شهر و استانم صرف و خرج نمایم  و شورای اسلامی شهر را به شورای متفکر ، متخصص ، برنامه ریز و تحول خواه برای ایجاد و توسعه شهری رستگار ، ایمن ، پایدار ، شاداب و پررونق  با جاذبه های گردشگری تبدیل نمایم . 

                                         اللهم وفقنا لما تحب و ترضی ، تقبل منا و توکلنا علیک

ستاد انتخاباتی کاظم مشرف

کاندید شورای اسلامی شهر یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا