زمان : 22 Khordad 1392 - 12:21
شناسه : 71818
بازدید : 46402
کاظم مشرف  کاندیدای شورای اسلامی شهر یزد در یک نگاه (38نظر) کاظم مشرف کاندیدای شورای اسلامی شهر یزد در یک نگاه (38نظر)

 

     اینجانب کاظم مشرف کاندیدای شورای اسلامی شهر یزد ، دو ماه پس از قیام خونین 15 خرداد در روز 15 مرداد سال 1342 در یزد به دنیا آمدم .

           تحصیلات :

دوران تحصیلات  را از پنج سالگی با فرا گیری  علوم دینی و تحصیلات کلاسیک را از هفت سالگی (1348) شروع و تا سال 1357 مقطع راهنمایی را به پایان بردم .

شروع مقطع چهار ساله متوسطه  را در رشته علوم اقتصاد اجتماعی در سال تحصیلی 59 - 58 بصورت جهشی ظرف مدت سه سال به پایان رساندم که مصادف شد با تعطیلی دانشگاهها و حسب علاقه و ادامه همکاری قبلی ، در اوایل مهرماه سال 1359 همزمان با شروع جنگ تحمیلی به استخدام دولت درآمدم و تحصیلات عالیه را پس از جنگ تحمیلی در رشته های کارشناسی مدیریت صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت جامع  تخصصی خدمات عمومی  ، پشتیبانی ، حمل و نقل ، ترافیک و لجستیک  ، ادامه  و در اواخر دهه 1370 با موفقیت کامل به پایان بردم .

          سوابق و تجربیات :

33 سال خدمت در نهادها ، سازمانها و دستگاههای دولتی و غیر دولتی ، ادارات ، وزارتخانه ها ، قوای مقننه و قضاییه ، دانشگاهها  در سطح شهرستان ، استان و کشور همانند مجلس شورای اسلامی ، استانداری ، دانشگاه یزد ، دانشگاه امام حسین (ع) ، با مسوولیتهای معاونت اداری و اموراجرایی وعمرانی ، امورمالی، طرح و برنامه ، بودجه و اعتبارات ، بازرس ویژه  و معاونت بازرگانی جمعیت هلال احمر کشور و مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان ، عضو هیات مدیره شرکتهای توسعه ،عمران ، سرمایه گذاری و دارویی و مدیر عامل کارخانجات  دارو سازی ، حضور در مناظق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنوب و غرب کشور و ..... ، در اواخر بهمن سال 1391 به افتخار بازنشستگی نایل آمدم .

هم اکنون با کوله باری از توانمندیهای متفاوت و تجربیات گوناگون که به رسم امانت از نظام مقدس  و میهن اسلامی و استان دارالعلم و دارالعباده  در اختیار دارم ، تصمیم گرفتم  همه آنچه به برکت خون مطهر شهدای والا مقام و جانبازی جانبازان و ایثارگری ایثارگران و حریت آزادگان سرافراز میهن ، آموخته ام را در کف اخلاص گذاشته و در راه خدمات رسانی به مردم خوب و شریف و همیشه در صحنه شهر و استانم صرف و خرج نمایم  و شورای اسلامی شهر را به شورای متفکر ، متخصص ، برنامه ریز و تحول خواه برای ایجاد و توسعه شهری رستگار ، ایمن ، پایدار ، شاداب و پررونق  با جاذبه های گردشگری تبدیل نمایم . 

                                         اللهم وفقنا لما تحب و ترضی ، تقبل منا و توکلنا علیک

ستاد انتخاباتی کاظم مشرف

کاندید شورای اسلامی شهر یزد