عاملان آتش سوزي کيوسک پليس در صفائيه يزد گرفتار قانون شدند

يزدفردا ـ رئيس پليس شهرستان يزد از دستگيري دو نفر از عاملان آتش زدن کيوسک پليس خبر داد .
به گزارش يزدفردا به نقل از پليس ، سرهنگ ”محمود ميرحسيني “‌ رئيس پليس  اظهارداشت : به دنبال آتش گرفتن کيوسک پليس در ميدان فرهنگ صفائيه يزد اواخر تيرماه سالجاري ، اكيپ ويژه اي از پليس تحقيقات فني و گسترده خود را براي دستگيري عاملان اين حادثه آغاز كردند.

پليس در تحقيقات خود به فردي سابقه دار به نام ”سعيد“‌ معروف به ”سعيد سياه “ 20 ساله ساکن يزد که شاگرد راننده بود ،‌ دستگير شد.

سرهنگ ميرحسيني ادامه داد : متهم در بازجويي پليسي ابتدا منکر موضوع شد و قصد انحراف پليس در بازجويي را داشت و فردي بهويت معلوم را که دور از دسترس بود معرفي نمود .ولي سرانجام با اقدامات فني پليس معترف شد که با همدستي دو نفر به نام هاي ”روح الله “‌ و ”حسن“ اين کار را انجام داده اند .

 سعيد در خصوص نحوه آتش زدن کيسوک پليس گفت : روح ا... مقداري بنزين را از موتور کشيد و در شيشه نوشابه ريخت و داخل کيوسک برد و آن را آتش زد .با هماهنگي و اقدامات لازم ،‌منزل همدست سعيد به نام ”حسن “‌ شناسايي و وي طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

حسن در بازجويي هاي پليس اعتراف كرد :‌ بنا به پيشنهاد سعيد کيوسک را آتش زديم وي خاطرنشان کرد: متهمان وجود کيوسک پليس را مانعي بر سرراه خود جهت انجام اعمال خلاف از جمله پاتوق ، استعمال مواد مخدر ومنکراتي تصور مي نمودند .

رئيس پليس شهرستان يزد در پايان افزود: کيوسک جديد جايگزين و بصورت شبانه روز پاس ثابت گمارده شده و گشت موتورسوار نيز استقرار تا موارد اعلامي 110 را در حوزه مذکور اقدام نمايد .

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا