زمان : 12 Mordad 1386 - 16:42
شناسه : 6908
بازدید : 911
عاملان آتش سوزي کيوسک پليس در صفائيه يزد گرفتار قانون شدند عاملان آتش سوزي کيوسک پليس در صفائيه يزد گرفتار قانون شدند

عاملان آتش سوزي کيوسک پليس در صفائيه يزد گرفتار قانون شدند

يزدفردا ـ رئيس پليس شهرستان يزد از دستگيري دو نفر از عاملان آتش زدن کيوسک پليس خبر داد .
به گزارش يزدفردا به نقل از پليس ، سرهنگ ”محمود ميرحسيني “‌ رئيس پليس  اظهارداشت : به دنبال آتش گرفتن کيوسک پليس در ميدان فرهنگ صفائيه يزد اواخر تيرماه سالجاري ، اكيپ ويژه اي از پليس تحقيقات فني و گسترده خود را براي دستگيري عاملان اين حادثه آغاز كردند.

پليس در تحقيقات خود به فردي سابقه دار به نام ”سعيد“‌ معروف به ”سعيد سياه “ 20 ساله ساکن يزد که شاگرد راننده بود ،‌ دستگير شد.

سرهنگ ميرحسيني ادامه داد : متهم در بازجويي پليسي ابتدا منکر موضوع شد و قصد انحراف پليس در بازجويي را داشت و فردي بهويت معلوم را که دور از دسترس بود معرفي نمود .ولي سرانجام با اقدامات فني پليس معترف شد که با همدستي دو نفر به نام هاي ”روح الله “‌ و ”حسن“ اين کار را انجام داده اند .

 سعيد در خصوص نحوه آتش زدن کيسوک پليس گفت : روح ا... مقداري بنزين را از موتور کشيد و در شيشه نوشابه ريخت و داخل کيوسک برد و آن را آتش زد .با هماهنگي و اقدامات لازم ،‌منزل همدست سعيد به نام ”حسن “‌ شناسايي و وي طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

حسن در بازجويي هاي پليس اعتراف كرد :‌ بنا به پيشنهاد سعيد کيوسک را آتش زديم وي خاطرنشان کرد: متهمان وجود کيوسک پليس را مانعي بر سرراه خود جهت انجام اعمال خلاف از جمله پاتوق ، استعمال مواد مخدر ومنکراتي تصور مي نمودند .

رئيس پليس شهرستان يزد در پايان افزود: کيوسک جديد جايگزين و بصورت شبانه روز پاس ثابت گمارده شده و گشت موتورسوار نيز استقرار تا موارد اعلامي 110 را در حوزه مذکور اقدام نمايد .

يزدفردا