معاون سياسي امنيتي استانداري يزد از برطرف شدن مشكلات صنف فخار استان براي عرضه مناسب و بهينه انواع آجر خبر داد .
يزدفردا "به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در جلسه اي كه با حضور جمعي از مديران استان و اعضاي اتحاديه صنف فخار استان برگزار شد معاون سياسي امنيتي استانداري يزد با اشاره به بررسي مشكلات اين صنف و رسيدگي به اعتراضات مردمي درماه هاي اخير گفت : پس از برپائي جلسات متعدد با سازمان صنايع و معادن ، سازمان بازرگاني ، صنف فخار و با حضور نمايندگان استانداري مشكل سوخت ، قيمت و عرضه آجر ودستمزد كارگران اين صنف برطرف شد .


عبدالرسول دوران با بيان اين كه نرخ توليدات اين صنف نيز بر اساس توافقنامه اي مشخص شده است افزود : در يك كميته چهارده نفره با حضور نماينده استانداري ، سازمان صنايع و معادن ، سازمان بازرگاني و نمايندگاني از صنف فخار استان قيمت آجرهاي توليد اين صنف مشخص و ابلاغ شده است وي به متصديان كوره پزخانه هايي كه از كارگان افغاني غير مجاز استفاده مي كنند ياد آور شد: متصديان به همراه ليست كاملي از كارگران به دفتر اتباع وامور مهاجرين استانداري مراجعه كنند .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد افزود: در حال حاضر از 141 مورد در استان 55 مورد كوره داران ليست كارگران خود را ارائه كردند . اميد داريم به زودي سايرين نيز اين ليست را ارائه كنند .

عبدالرسول دوران با اشاره به برطرف شدن محدوديت سوخت كوره هاي آجرپزي در استان اضافه كرد : مشكلات سوخت نيز با همكاري شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي و نظارت سازمان بازرگاني برطرف شده است و بر اساس ميزان توليد سوخت مورد نياز به طور كامل در اختيار كوره داران قرار مي گيرد .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا