زمان : 09 Mordad 1386 - 01:03
شناسه : 6856
بازدید : 2247
مشكلات كوره پزان آجر استان يزد بررسي شد مشكلات كوره پزان آجر استان يزد بررسي شد
معاون سياسي امنيتي استانداري يزد از برطرف شدن مشكلات صنف فخار استان براي عرضه مناسب و بهينه انواع آجر خبر داد .
يزدفردا "به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در جلسه اي كه با حضور جمعي از مديران استان و اعضاي اتحاديه صنف فخار استان برگزار شد معاون سياسي امنيتي استانداري يزد با اشاره به بررسي مشكلات اين صنف و رسيدگي به اعتراضات مردمي درماه هاي اخير گفت : پس از برپائي جلسات متعدد با سازمان صنايع و معادن ، سازمان بازرگاني ، صنف فخار و با حضور نمايندگان استانداري مشكل سوخت ، قيمت و عرضه آجر ودستمزد كارگران اين صنف برطرف شد .


عبدالرسول دوران با بيان اين كه نرخ توليدات اين صنف نيز بر اساس توافقنامه اي مشخص شده است افزود : در يك كميته چهارده نفره با حضور نماينده استانداري ، سازمان صنايع و معادن ، سازمان بازرگاني و نمايندگاني از صنف فخار استان قيمت آجرهاي توليد اين صنف مشخص و ابلاغ شده است وي به متصديان كوره پزخانه هايي كه از كارگان افغاني غير مجاز استفاده مي كنند ياد آور شد: متصديان به همراه ليست كاملي از كارگران به دفتر اتباع وامور مهاجرين استانداري مراجعه كنند .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد افزود: در حال حاضر از 141 مورد در استان 55 مورد كوره داران ليست كارگران خود را ارائه كردند . اميد داريم به زودي سايرين نيز اين ليست را ارائه كنند .

عبدالرسول دوران با اشاره به برطرف شدن محدوديت سوخت كوره هاي آجرپزي در استان اضافه كرد : مشكلات سوخت نيز با همكاري شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي و نظارت سازمان بازرگاني برطرف شده است و بر اساس ميزان توليد سوخت مورد نياز به طور كامل در اختيار كوره داران قرار مي گيرد .

يزدفردا