معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر بهره گيري از فرصت ها براي نشر بيش از پيش نماز در جوامع اسلامي تاكيدكرد.

يزدفردا :به گزارش روابط عمومی استانداري:معاون سياسي امنيتي استانداري يزد در جلسه كارگروه شانزدهمين اجلاس سراسري نماز در استان، نماز را يكي از اركان مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي برشمرد و گفت : تقويت اين فرضيه الهي در جامعه به ويژه در بين نسل جوان سبب محكم شدن پايه هاي نظام و پيشگيري از بسيار معضلات اجتماعي مي شود .






عبدالرسول دوران عدم توجه به نماز و ايمان را عاملي براي بسياري از آسيب هاي اجتماعي عنوان و تصريح كرد : بايد باكمك دستگاه هاي اجرايي مربوطه خانواده ها آموزش ببينند توجيه شوند تا با بهره گيري از تمام ظرفيت و توان اين فريضه الهي را بيش از پيش در بين عموم اقشار جامعه بيش از گذشته نهادينه كنيم .

وي با بيان اين كه آموزش و ارتقاء سطح آگاهي عمومي جامعه براي نشر اين فرهنگ معنوي موثر است افزود : كارهاي تبليغي در جامعه بايد همراه با پژوهش و تحقيق باشد تا با شناسايي جنبه هاي مختلف تبليغ اين فريضه الهي آشنا و بهترين را انتخاب كنند .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد خواستارتسريع در جمع آوري مقاله ها و تحقيقات انجام شده در استان و ارسال به شانزدهمين اجلاس سراسري نماز شد و ابراز اميدواري كرد ، با انجام اين تحقيقات شاهد افزايش راهكارهاي تقويت ايمان در دوران كودكي و پيشگيري از بسياري آسيب هاي اجتماعي باشيم .

اجلاس سراسري نماز شهريور ماه جاري دراراك برگزار مي شود كه استان يزد با ارائه مقالات و پيشنهادات خود در زمينه هاي مختلف در اين اجلاس شركت مي كند .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا