زمان : 09 Mordad 1386 - 00:56
شناسه : 6854
بازدید : 602
شانزدهمين اجلاس سراسري نماز  در يزد بر گزار خواهد شد شانزدهمين اجلاس سراسري نماز در يزد بر گزار خواهد شد
معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر بهره گيري از فرصت ها براي نشر بيش از پيش نماز در جوامع اسلامي تاكيدكرد.

يزدفردا :به گزارش روابط عمومی استانداري:معاون سياسي امنيتي استانداري يزد در جلسه كارگروه شانزدهمين اجلاس سراسري نماز در استان، نماز را يكي از اركان مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي برشمرد و گفت : تقويت اين فرضيه الهي در جامعه به ويژه در بين نسل جوان سبب محكم شدن پايه هاي نظام و پيشگيري از بسيار معضلات اجتماعي مي شود .






عبدالرسول دوران عدم توجه به نماز و ايمان را عاملي براي بسياري از آسيب هاي اجتماعي عنوان و تصريح كرد : بايد باكمك دستگاه هاي اجرايي مربوطه خانواده ها آموزش ببينند توجيه شوند تا با بهره گيري از تمام ظرفيت و توان اين فريضه الهي را بيش از پيش در بين عموم اقشار جامعه بيش از گذشته نهادينه كنيم .

وي با بيان اين كه آموزش و ارتقاء سطح آگاهي عمومي جامعه براي نشر اين فرهنگ معنوي موثر است افزود : كارهاي تبليغي در جامعه بايد همراه با پژوهش و تحقيق باشد تا با شناسايي جنبه هاي مختلف تبليغ اين فريضه الهي آشنا و بهترين را انتخاب كنند .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد خواستارتسريع در جمع آوري مقاله ها و تحقيقات انجام شده در استان و ارسال به شانزدهمين اجلاس سراسري نماز شد و ابراز اميدواري كرد ، با انجام اين تحقيقات شاهد افزايش راهكارهاي تقويت ايمان در دوران كودكي و پيشگيري از بسياري آسيب هاي اجتماعي باشيم .

اجلاس سراسري نماز شهريور ماه جاري دراراك برگزار مي شود كه استان يزد با ارائه مقالات و پيشنهادات خود در زمينه هاي مختلف در اين اجلاس شركت مي كند .

يزدفردا