جلسه شوراي اداري شهرستان بافق با حضور اعضا برگزار شد .

يزدفردا "در اين جلسه امام جمعه بافق در سخناني ضرورت خدمت رساني صادقانه كارگزاران نظام اسلامي به آحاد مردم را خاطر نشان ساخت و افزود: خدمت به مردم و گره گشايي از امور آنان توفيق بزرگي است كه تنها در پرتو الطاف خاص حضرت حق نصيب اشخاص مي شود .

حجه الاسلام سليماني تاكيد كرد احساس رضايت مندي ارباب رجوع مهمترين پاداش براي خدمتگزاران نظام اسلامي و بزرگترين دستاورد و ذخيره براي هر انسان در طول زندگي است .

فرماندار بافق هم ضمن گرامي داشت ياد و خاطره بسيجي وظيفه شهيد قاسم پور اكبري بافقي كه پنج شنبه گذشته در نبرد با اشرار مسلح در سيستان و بلوچستان به شهادت رسيد از مقام شهيدان تجليل كرد و برخورد قاطع با سوداگران مرگ را مورد تاكيد قرارداد .

حسين تفكري با اشاره به استعدادها و پتانسيل هاي موجود شهرستان گفت مسئولين دستگاه هاي اجرائي بايد از بخشي نگري بپرهيزند و براي توسعه عمران و آباداني هر چه بهتر مناطق شهري و روستايي برنامه ريزي كنند .

 وي تعديل نيرو در دانشگاه آزاد اسلامي بافق را يادآور شد و بر حفظ فرصت هاي شغلي موجود تاكيد كرد . در اين نشست عبدالرضا دهستاني و سيد كاظم ابراهيمي به عنوان شهرداران بافق و بهاباد و منصور اسماعيل زاده به عنوان رئيس جديد اداره ثبت احوال بافق معرفي شدند

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا