زمان : 01 Mordad 1386 - 17:35
شناسه : 6734
بازدید : 465
جلسه شوراي اداري شهرستان بافق با حضور اعضا برگزار شد جلسه شوراي اداري شهرستان بافق با حضور اعضا برگزار شد

جلسه شوراي اداري شهرستان بافق با حضور اعضا برگزار شد .

يزدفردا "در اين جلسه امام جمعه بافق در سخناني ضرورت خدمت رساني صادقانه كارگزاران نظام اسلامي به آحاد مردم را خاطر نشان ساخت و افزود: خدمت به مردم و گره گشايي از امور آنان توفيق بزرگي است كه تنها در پرتو الطاف خاص حضرت حق نصيب اشخاص مي شود .

حجه الاسلام سليماني تاكيد كرد احساس رضايت مندي ارباب رجوع مهمترين پاداش براي خدمتگزاران نظام اسلامي و بزرگترين دستاورد و ذخيره براي هر انسان در طول زندگي است .

فرماندار بافق هم ضمن گرامي داشت ياد و خاطره بسيجي وظيفه شهيد قاسم پور اكبري بافقي كه پنج شنبه گذشته در نبرد با اشرار مسلح در سيستان و بلوچستان به شهادت رسيد از مقام شهيدان تجليل كرد و برخورد قاطع با سوداگران مرگ را مورد تاكيد قرارداد .

حسين تفكري با اشاره به استعدادها و پتانسيل هاي موجود شهرستان گفت مسئولين دستگاه هاي اجرائي بايد از بخشي نگري بپرهيزند و براي توسعه عمران و آباداني هر چه بهتر مناطق شهري و روستايي برنامه ريزي كنند .

 وي تعديل نيرو در دانشگاه آزاد اسلامي بافق را يادآور شد و بر حفظ فرصت هاي شغلي موجود تاكيد كرد . در اين نشست عبدالرضا دهستاني و سيد كاظم ابراهيمي به عنوان شهرداران بافق و بهاباد و منصور اسماعيل زاده به عنوان رئيس جديد اداره ثبت احوال بافق معرفي شدند

يزدفردا