حسین زارع با بیان اینکه دانش آموزان مهریز در مقاطع سه گانه تحصیلی با کسب دو مقام قهرمانی و یک مقام سومی مسابقات ورزشی استان در رشته تنیس روی میز افتخاری دیگر برای شهرستان کسب نمودند افزود:  این مسابقات با شرکت ۱۳۰ دانش آموز ورزشکار پسر از نواحی یک و دوآموزش و پرورش یزد، مهریز، میبد، بافق، اردکان، صدوق، زارچ و بخش نیر در رده های سنی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در سالن ورزشگاه تختی بافق برگزار شد.

وی تصریح کرد: در مسابقات ورزشی تنیس روی میز استان انتخابی مسابقات کشوری در بخش تیمی مقطع ابتدایی، مهریز مقام اول استان یزد را کسب نمود و تیم ناحیه دو یزد مقام دوم و تیمهای میبد و اردکان بطور مشترک سوم شدند.

زارع اظهار داشت: در مقطع راهنمایی نیز دانش آموزان مهریز مقام اول استان را کسب نمودند و میبد دوم و بافق و ناحیه دو یزد مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.

رئیس هیات تنیس روی میز مهریز افزود: در مقطع متوسطه دانش آموزان ورزشکار شهرستان پس از تیمهای میبد و ناحیه یک یزد مقام سوم استان را کسب نمودند.

وی با بیان اینکه تنیس بازان دانش آموز مهریز در بخش انفرادی نیز درخشیدند گفت: در بخش انفرادی مقطع راهنمایی حسین باقی آبادی از مهریز قهرمان استان شد و به مسابقات کشوری راه یافت و مصطفی زارع دیگر تنیسور شهرستان همراه با دانش آموزی از ناحیه دو یزد پس از امیرحسین خالو محمدی از میبد بطور مشترک مقام سوم را کسب نمودند.

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی مقطع ابتدایی هم محمد حسین دهقانی و محمدصادق خواجه از مهریز پس از علی کریم زاده از اردکان و ابوالفضل سالاری از ناحیه دو یزد مقام سومی استان را کسب نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا