زمان : 13 Esfand 1391 - 12:08
شناسه : 66271
بازدید : 3112
تنیسورهای دانش آموز مهریزی در استان خوش درخشیدند کسب دو مقام قهرمانی در دو پایه تحصیلی؛ تنیسورهای دانش آموز مهریزی در استان خوش درخشیدند

حسین زارع با بیان اینکه دانش آموزان مهریز در مقاطع سه گانه تحصیلی با کسب دو مقام قهرمانی و یک مقام سومی مسابقات ورزشی استان در رشته تنیس روی میز افتخاری دیگر برای شهرستان کسب نمودند افزود:  این مسابقات با شرکت ۱۳۰ دانش آموز ورزشکار پسر از نواحی یک و دوآموزش و پرورش یزد، مهریز، میبد، بافق، اردکان، صدوق، زارچ و بخش نیر در رده های سنی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در سالن ورزشگاه تختی بافق برگزار شد.

وی تصریح کرد: در مسابقات ورزشی تنیس روی میز استان انتخابی مسابقات کشوری در بخش تیمی مقطع ابتدایی، مهریز مقام اول استان یزد را کسب نمود و تیم ناحیه دو یزد مقام دوم و تیمهای میبد و اردکان بطور مشترک سوم شدند.

زارع اظهار داشت: در مقطع راهنمایی نیز دانش آموزان مهریز مقام اول استان را کسب نمودند و میبد دوم و بافق و ناحیه دو یزد مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.

رئیس هیات تنیس روی میز مهریز افزود: در مقطع متوسطه دانش آموزان ورزشکار شهرستان پس از تیمهای میبد و ناحیه یک یزد مقام سوم استان را کسب نمودند.

وی با بیان اینکه تنیس بازان دانش آموز مهریز در بخش انفرادی نیز درخشیدند گفت: در بخش انفرادی مقطع راهنمایی حسین باقی آبادی از مهریز قهرمان استان شد و به مسابقات کشوری راه یافت و مصطفی زارع دیگر تنیسور شهرستان همراه با دانش آموزی از ناحیه دو یزد پس از امیرحسین خالو محمدی از میبد بطور مشترک مقام سوم را کسب نمودند.

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی مقطع ابتدایی هم محمد حسین دهقانی و محمدصادق خواجه از مهریز پس از علی کریم زاده از اردکان و ابوالفضل سالاری از ناحیه دو یزد مقام سومی استان را کسب نمودند.