مسجد کانون بصیرت افزائی در جامعه باشد
 سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به لزوم افزایش سطح بصیرت در جامعه گفت: مساجد و کانون های فرهنگی هنری باید کانون بصیرت افزائی در جامعه باشند.
محسن رستگاری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در نشست ائمه جماعات و اعضای کانون های فرهنگی هنری با عنوان "9دی، روز بصیرت، روز میثاق امت با ولایت" با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: ائمه جماعات به عنوان رکن اساسی مسجد باید بر انجام فعالیت های مختلف در مسجد نظارت داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری همه ارکان مسجد تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مسجد را فراهم کنند.
رستگاری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد: کانون های مساجد باید فعالیت های فرهنگی هنری را در مساجد با همکاری و هماهنگی با سایر نهادهای درگیر در مسجد به ویژه بسیج انجام دهند.
وی همچنین با اشاره به کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان تاکید کرد: مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در ایام الله دهه فجر برنامه هایی متناسب با این ایام را اجرا کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا