زمان : 09 Dey 1391 - 22:28
شناسه : 62194
بازدید : 3419
مسجد کانون بصیرت افزائی در جامعه باشد مسجد کانون بصیرت افزائی در جامعه باشد

مسجد کانون بصیرت افزائی در جامعه باشد
 سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به لزوم افزایش سطح بصیرت در جامعه گفت: مساجد و کانون های فرهنگی هنری باید کانون بصیرت افزائی در جامعه باشند.
محسن رستگاری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در نشست ائمه جماعات و اعضای کانون های فرهنگی هنری با عنوان "9دی، روز بصیرت، روز میثاق امت با ولایت" با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: ائمه جماعات به عنوان رکن اساسی مسجد باید بر انجام فعالیت های مختلف در مسجد نظارت داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری همه ارکان مسجد تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مسجد را فراهم کنند.
رستگاری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد: کانون های مساجد باید فعالیت های فرهنگی هنری را در مساجد با همکاری و هماهنگی با سایر نهادهای درگیر در مسجد به ویژه بسیج انجام دهند.
وی همچنین با اشاره به کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان تاکید کرد: مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در ایام الله دهه فجر برنامه هایی متناسب با این ایام را اجرا کنند.