حجت السلام  سید ابراهیم حسيني امام جمعه ابركوه در روز پنجشنبه میهمان کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ابركوه بود

وی در این دیدار صمیمانه که با حضور سید نبی رسولی رئیس شورای شهر ابرکوه برگزار شد در سخنانی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پتانسيل رسيدن به اهداف متعالي انقلاب اسلامي در زمينه هاي مختلف  فرهنگي و هنري را دارد.

به گزارش روابط عمومي" حجه الاسلامی حسيني هنرمندان را هنر آفرين خواندند و اداره فرهنگ و ارشاد را به چتري تشبيه كردند كه بايد هنرمندان را زير سايه و حمايت خود قرار دهد. وی نقطه قوت يك مدير فرهنگي هنري را در خلاقيت و نوآوري او دانست و افزود: پايبندي به مقررات و آيين نامه ها لازم است اما خلاقيت و نوآوري از اركان يك مديريت موفق است.

در این دیدار رسولی رئیس شورای شهر ابرکوه نیز ضمن بیاناتی بر همکاری تنگاتنگ شورا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه تأکید نمود.

در ادامه عادل سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه نیز ضمن خوشامدگویی به مهمانان حاضر در اداره نکاتی را درمورد اهمیت حمایت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه های پیش روی این اداره  بیان داشت و از توجهات ویژه امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان به این اداره تقدیر نمود و گفت : اگر شهری پویا و زنده را آرزومندیم حتما در زمینه های فرهنگی اجتماعی هنری و مذهبی باید برنامه داشته باشیم وقلب تپنده حیات فرهنگی شهر را مورد توجه و حمایت قرار دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا