زمان : 07 Dey 1391 - 15:54
شناسه : 62086
بازدید : 4693
نشست صمیمی امام جمعه  ابرکوه با کارکنان اداره  ارشاد این شهر نشست صمیمی امام جمعه ابرکوه با کارکنان اداره ارشاد این شهر

حجت السلام  سید ابراهیم حسيني امام جمعه ابركوه در روز پنجشنبه میهمان کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ابركوه بود

وی در این دیدار صمیمانه که با حضور سید نبی رسولی رئیس شورای شهر ابرکوه برگزار شد در سخنانی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پتانسيل رسيدن به اهداف متعالي انقلاب اسلامي در زمينه هاي مختلف  فرهنگي و هنري را دارد.

به گزارش روابط عمومي" حجه الاسلامی حسيني هنرمندان را هنر آفرين خواندند و اداره فرهنگ و ارشاد را به چتري تشبيه كردند كه بايد هنرمندان را زير سايه و حمايت خود قرار دهد. وی نقطه قوت يك مدير فرهنگي هنري را در خلاقيت و نوآوري او دانست و افزود: پايبندي به مقررات و آيين نامه ها لازم است اما خلاقيت و نوآوري از اركان يك مديريت موفق است.

در این دیدار رسولی رئیس شورای شهر ابرکوه نیز ضمن بیاناتی بر همکاری تنگاتنگ شورا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه تأکید نمود.

در ادامه عادل سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه نیز ضمن خوشامدگویی به مهمانان حاضر در اداره نکاتی را درمورد اهمیت حمایت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه های پیش روی این اداره  بیان داشت و از توجهات ویژه امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان به این اداره تقدیر نمود و گفت : اگر شهری پویا و زنده را آرزومندیم حتما در زمینه های فرهنگی اجتماعی هنری و مذهبی باید برنامه داشته باشیم وقلب تپنده حیات فرهنگی شهر را مورد توجه و حمایت قرار دهیم.