نماینده رسمی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در استان یزد 9دليل را براي حضور در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی بیان کرد:

علی احمدیان در گفتگو با خبرنگار یزدفردا به اهمیت و ضرورت شرکت استادان و مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه استان یزد در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی اشاره و 9دلیل را  برشمرد:

. از مهم ترین  با برخی ارتباط‌گران و کارگزاران فعال در عرصه روابط عمومی کشورهای اسلامی ملاقات مي‌كنيد و روش‌هاي برتر را از زبان آن‌ها مي‌شنويد.

· سخنان استادان، کارشناسان و مدیران برگزیده روابط عمومی کشورهای اسلامی را مي‌شنويد.

· اين رويداد دو روزه است و شما نياز نداريد نيمي از هفته خود را به يك کنگره اختصاص دهيد. يك سرمايه‌گذاري دو روزه كه سود آن در تمام مدت سال ادامه خواهد داشت.

· حاميان مالي کنگره با سخاوت از اين رويداد حمايت كردند به گونه‌اي كه مي‌توانيم مكان راحت و باشكوهي را در اختيار شما قرار دهيم.

· زمان شبكه‌سازي بيشتر – مي‌توانيد سخنرانان و ديگر شركت‌كنندگان را در دو ضيافت ناهار ملاقات كنيد.

· محيط تعاملي – از پيش سوالاتي را آماده كنيد تا از سخنرانان کنگره بپرسيد. هر جلسه به گونه‌اي تنظيم شده است كه تأمين‌كننده نيازها و چالش‌هاي شما باشد. بنابراين سوالات خود را مطرح كنيد.

· كتاب کاربردی حاوي توصيه ها و تاكتيك های بسيار، گواهي بین المللی شركت در کنگره و خلاصه‌اي از کنگره كه توسط کارشناسان ارشد تهيه شده است،‌ دريافت مي‌كنيد.

· روز را با يك پذيرايي شبكه‌سازي به پايان مي‌رسانيم تا مطمئن باشيم شما با ايده‌هاي فراوان و آشنايان تازه‌اي كه پيدا كرده‌ايد کنگره را ترك مي‌كنيد.

· اطلاعات تاكتيكي – جلسات ما به گونه‌اي طراحي شده است كه توصيه‌هاي عملي،‌ استراتژي‌هاي دنياي واقعي و تاكتيك‌هاي نوآورانه‌اي را در اختيار شما قرار دهد كه به محض بازگشت به دفتر خود بتوانيد از آن‌ها استفاده كنيد و به مرحله اجرا درآوريد.

اين بود دلايل ما؛ اميدواريم كه شما و کارشناسان شما را در 18 و 19 آذر ماه سال جاری ملاقات كنيم. اطلاعات مربوط به ثبت نام را از www.irancpr.ir دريافت كنيد. امروز ثبت‌نام كنيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا