زمان : 22 Shahrivar 1391 - 12:48
شناسه : 57089
بازدید : 2815
9 دليل براي شركت در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی 9 دليل براي شركت در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی نماینده رسمی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در استان یزد 9دليل را براي حضور در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی بیان کرد:

علی احمدیان در گفتگو با خبرنگار یزدفردا به اهمیت و ضرورت شرکت استادان و مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه استان یزد در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی اشاره و 9دلیل را  برشمرد:

. از مهم ترین  با برخی ارتباط‌گران و کارگزاران فعال در عرصه روابط عمومی کشورهای اسلامی ملاقات مي‌كنيد و روش‌هاي برتر را از زبان آن‌ها مي‌شنويد.

· سخنان استادان، کارشناسان و مدیران برگزیده روابط عمومی کشورهای اسلامی را مي‌شنويد.

· اين رويداد دو روزه است و شما نياز نداريد نيمي از هفته خود را به يك کنگره اختصاص دهيد. يك سرمايه‌گذاري دو روزه كه سود آن در تمام مدت سال ادامه خواهد داشت.

· حاميان مالي کنگره با سخاوت از اين رويداد حمايت كردند به گونه‌اي كه مي‌توانيم مكان راحت و باشكوهي را در اختيار شما قرار دهيم.

· زمان شبكه‌سازي بيشتر – مي‌توانيد سخنرانان و ديگر شركت‌كنندگان را در دو ضيافت ناهار ملاقات كنيد.

· محيط تعاملي – از پيش سوالاتي را آماده كنيد تا از سخنرانان کنگره بپرسيد. هر جلسه به گونه‌اي تنظيم شده است كه تأمين‌كننده نيازها و چالش‌هاي شما باشد. بنابراين سوالات خود را مطرح كنيد.

· كتاب کاربردی حاوي توصيه ها و تاكتيك های بسيار، گواهي بین المللی شركت در کنگره و خلاصه‌اي از کنگره كه توسط کارشناسان ارشد تهيه شده است،‌ دريافت مي‌كنيد.

· روز را با يك پذيرايي شبكه‌سازي به پايان مي‌رسانيم تا مطمئن باشيم شما با ايده‌هاي فراوان و آشنايان تازه‌اي كه پيدا كرده‌ايد کنگره را ترك مي‌كنيد.

· اطلاعات تاكتيكي – جلسات ما به گونه‌اي طراحي شده است كه توصيه‌هاي عملي،‌ استراتژي‌هاي دنياي واقعي و تاكتيك‌هاي نوآورانه‌اي را در اختيار شما قرار دهد كه به محض بازگشت به دفتر خود بتوانيد از آن‌ها استفاده كنيد و به مرحله اجرا درآوريد.

اين بود دلايل ما؛ اميدواريم كه شما و کارشناسان شما را در 18 و 19 آذر ماه سال جاری ملاقات كنيم. اطلاعات مربوط به ثبت نام را از www.irancpr.ir دريافت كنيد. امروز ثبت‌نام كنيد.