به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد شهید محمد علی درویشی یکی از چهار شهید گرانقدر کارمند در شهرستان میبد می باشد. وی در عملیات والفجر 2 در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

در ادامه بخشی از وصیت نامه شهید درویشی کارمند سابق شهرداری میبد به مناسبت هفته دولت و برگزاری یادواره شهدای کارمند آورده شده است:

" با سلام و درود فراوان به رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران و سلام به تمام رزمندگان اسلام و اي رزمندگان اسلام پيام من به شما اين است كه هرگز از دشمن هراسي نداشته باشيد. من مي خواهم چند تذكر به خانواده بدهم خانواده خودم و همسر خودم؛ شما از شهيد شدن من ناراحت نباشيد  .... همسرم شما هروقت در جلسه قرآن حاضر مي شويد برای رهبر و رزمندگان دعا كنيد و پيروزي آنان را از خدا بخواهيد.

.... اي همسرم دخترم زهرا را مانند حضرت زينب (س) بزرگش كن و پسرها را مانند امام حسين(ع) تربيت كن و شما ای فرزندانم هرچه كرديد درستان را خوب بخوانيد و به درس ادامه بدهيد كه شما و امثال شما اميدهاي انقلاب هستيد و انقلاب بايد به دست شماها بچرخد.

.... و پيام من به ملت اين است كه فرزندان خود را بگذارند كه به جبهه بروند و حاجي مرتضي كه با هم كار مي كرديم اگر به همديگر چيزي گفتيم من را ببخشد و به تمام كارمندان شهرداري هر چه گفتم من را ببخشيد و خصوصاً شهردار بايد من را ببخشد....

هركس كه تو را شناخت جان را چه كند          فرزند و عيال و خانمان را چه كند

ديوانه كني هر دو جهانش بخشي                  ديوانه تو هر دو جهان را چه كند   "

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا