زمان : 09 Shahrivar 1391 - 16:18
شناسه : 56523
بازدید : 7167
گوشه ای از وصیت نامه شهید درویشی کارمند  شهرداری میبد گوشه ای از وصیت نامه شهید درویشی کارمند شهرداری میبد

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد شهید محمد علی درویشی یکی از چهار شهید گرانقدر کارمند در شهرستان میبد می باشد. وی در عملیات والفجر 2 در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

در ادامه بخشی از وصیت نامه شهید درویشی کارمند سابق شهرداری میبد به مناسبت هفته دولت و برگزاری یادواره شهدای کارمند آورده شده است:

" با سلام و درود فراوان به رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران و سلام به تمام رزمندگان اسلام و اي رزمندگان اسلام پيام من به شما اين است كه هرگز از دشمن هراسي نداشته باشيد. من مي خواهم چند تذكر به خانواده بدهم خانواده خودم و همسر خودم؛ شما از شهيد شدن من ناراحت نباشيد  .... همسرم شما هروقت در جلسه قرآن حاضر مي شويد برای رهبر و رزمندگان دعا كنيد و پيروزي آنان را از خدا بخواهيد.

.... اي همسرم دخترم زهرا را مانند حضرت زينب (س) بزرگش كن و پسرها را مانند امام حسين(ع) تربيت كن و شما ای فرزندانم هرچه كرديد درستان را خوب بخوانيد و به درس ادامه بدهيد كه شما و امثال شما اميدهاي انقلاب هستيد و انقلاب بايد به دست شماها بچرخد.

.... و پيام من به ملت اين است كه فرزندان خود را بگذارند كه به جبهه بروند و حاجي مرتضي كه با هم كار مي كرديم اگر به همديگر چيزي گفتيم من را ببخشد و به تمام كارمندان شهرداري هر چه گفتم من را ببخشيد و خصوصاً شهردار بايد من را ببخشد....

هركس كه تو را شناخت جان را چه كند          فرزند و عيال و خانمان را چه كند

ديوانه كني هر دو جهانش بخشي                  ديوانه تو هر دو جهان را چه كند   "