فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به همه روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و سخت‌کوشان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت متن پیام به این شرح است:

ن و القلم و ما یسطرون

دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می‌گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می‌زند. از این روی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه‌ها، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.

روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می‌گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند.
تولید اطلاعات در جوامع امروزی مهمترین زیرساخت تصمیم‌سازی‌های هوشمندانه و نظارت پیوسته بر نحوه اجرای آنهاست. بدین ترتیب نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می‌ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان‌های مشتاق می‌نهد.

رسالت اصلي رسانه هاي گروهي و اصحاب رسانه در اطلاع رساني سالم بر اساس واقعيت ها، تزريق روح اميد و صداقت به جامعه و مخاطبين متبلور مي شود كه در برقراري ارتباط دو سويه نقش بسزايي دارد. کلمه انبیاء به معنای کسانی است که خبر رسان هستند و در واقع رسولان و پیامبران خبررسانان دستورات الهی به مردم هستند.

فرماندار تفت در بخش ديگري از اين پيام آورده است:

 

توسعه شهرستان تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان‌های سخت‌کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنانی که بی‌آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی‌های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت، روشنی‌بخش راه باشند و شناخت آسیب‌ها، آفرینش موضوع‌های بدیع، مسیر تحول، بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع نمایند.

در روزهای ماه مبارک رمضان، ماه بازگشت به فطرت زلال خدایی، این همت والا و پرثمر را همراه با یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی را  ستوده  و از درگاه حضرت حق برای تمامی اهالی خبر و اطلاع‌رسانی در ادامه این راه توفیق روزافزون مسئلت دارم.

 

روزتان مبارک و تلاشتان در جهت خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و امت شهیدپرور و نجیب شهرستان تفت در سایه‌سار عنایات حضرت ولی عصر (عج) و امام رئوف و مهربان حضرت امام رضا (ع) تحت رهبری‌های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) مستدام باد. انشالله

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا