زمان : 16 Mordad 1391 - 17:04
شناسه : 55375
بازدید : 2941
پيام فرماندار تفت به مناسبت روز خبرنگار پيام فرماندار تفت به مناسبت روز خبرنگار فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به همه روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و سخت‌کوشان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت متن پیام به این شرح است:

ن و القلم و ما یسطرون

دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می‌گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می‌زند. از این روی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه‌ها، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.

روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می‌گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند.
تولید اطلاعات در جوامع امروزی مهمترین زیرساخت تصمیم‌سازی‌های هوشمندانه و نظارت پیوسته بر نحوه اجرای آنهاست. بدین ترتیب نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می‌ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان‌های مشتاق می‌نهد.

رسالت اصلي رسانه هاي گروهي و اصحاب رسانه در اطلاع رساني سالم بر اساس واقعيت ها، تزريق روح اميد و صداقت به جامعه و مخاطبين متبلور مي شود كه در برقراري ارتباط دو سويه نقش بسزايي دارد. کلمه انبیاء به معنای کسانی است که خبر رسان هستند و در واقع رسولان و پیامبران خبررسانان دستورات الهی به مردم هستند.

فرماندار تفت در بخش ديگري از اين پيام آورده است:

 

توسعه شهرستان تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان‌های سخت‌کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنانی که بی‌آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی‌های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت، روشنی‌بخش راه باشند و شناخت آسیب‌ها، آفرینش موضوع‌های بدیع، مسیر تحول، بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع نمایند.

در روزهای ماه مبارک رمضان، ماه بازگشت به فطرت زلال خدایی، این همت والا و پرثمر را همراه با یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی را  ستوده  و از درگاه حضرت حق برای تمامی اهالی خبر و اطلاع‌رسانی در ادامه این راه توفیق روزافزون مسئلت دارم.

 

روزتان مبارک و تلاشتان در جهت خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و امت شهیدپرور و نجیب شهرستان تفت در سایه‌سار عنایات حضرت ولی عصر (عج) و امام رئوف و مهربان حضرت امام رضا (ع) تحت رهبری‌های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) مستدام باد. انشالله