یزدفردا "مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در معیت مدیر کل سابق این نهاد با امام جمعه و فرماندار شهرستان اردکان دیدار کردند .

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه اردکان صورت گرفت ، امام جمعه این شهرستان ضمن تقدير وتشکر از زحمات مهندس نصيري و تبريک انتخاب محمد اکبري به عنوان مدير کل جديد این نهاد ، کميته امداد را از نيازهاي اساسي جامعه اسلامي برشمرد و با توجه به اهميت موضوع فقر و رفع مشکلات مردم در جامعه اسلامي متذکر شد که امام خميني(ره) با همه وجود به فکر مستعضفان و نيازمندان بودند و همين دغدغه باعث شد تا به محض پيروزي جمهوري اسلامي با حکم خود کميته امداد را تاسيس نمايد .

در ادامه مهندس نصيري مدير کل سابق امداد استان با بر شمردن اقدامات انجام شده طي سالهاي قبل و همچنين بيان عمده‌ترين مشکلات مددجويان در حال حاضر و تقدير وتشکر از همراهي وهمدلي مسئولين شهرستان اردکان با مسئولين امداد اين شهرستان خواهان ادامه اين همکاري در جهت بهبود مستمر فعاليتهاي امداد شهرستان شد .

در اين مراسم فرماندار شهرستان اردکان ضمن تقدير و تشکر از مديران امداد با مهم خواندن فعاليتهاي اين نهاد خواستار همکاري مدير کل جديد امداد با مسئولین شهرستان در جهت ياري رساندن به نيازمندان شد .

در پايان محمد اکبری ، مدير کل جديد کمیته امداد استان ضمن بیان سوابق عملکردی خود، خواستار همدلي و همکاري تمامي مسئولين شهرستان در جهت رفع فقر وحل مشکلات مدجويان تحت پوشش اين نهاد شد و آمادگي خود را جهت هر نوع همکاري و مساعدت براي رسيدن به اهداف عاليه امداد با مسئولين شهرستان اعلام نمود .

در پايان هداياي معنوی توسط امام جمعه و فرماندار شهرستان به مديران جديد و قبلي کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اهدا شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا