زمان : 31 Khordad 1391 - 17:02
شناسه : 53021
بازدید : 4151
مدیر کل جدید و سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با امام جمعه اردکان دیدار کرد مدیر کل جدید و سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با امام جمعه اردکان دیدار کرد

یزدفردا "مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در معیت مدیر کل سابق این نهاد با امام جمعه و فرماندار شهرستان اردکان دیدار کردند .

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه اردکان صورت گرفت ، امام جمعه این شهرستان ضمن تقدير وتشکر از زحمات مهندس نصيري و تبريک انتخاب محمد اکبري به عنوان مدير کل جديد این نهاد ، کميته امداد را از نيازهاي اساسي جامعه اسلامي برشمرد و با توجه به اهميت موضوع فقر و رفع مشکلات مردم در جامعه اسلامي متذکر شد که امام خميني(ره) با همه وجود به فکر مستعضفان و نيازمندان بودند و همين دغدغه باعث شد تا به محض پيروزي جمهوري اسلامي با حکم خود کميته امداد را تاسيس نمايد .

در ادامه مهندس نصيري مدير کل سابق امداد استان با بر شمردن اقدامات انجام شده طي سالهاي قبل و همچنين بيان عمده‌ترين مشکلات مددجويان در حال حاضر و تقدير وتشکر از همراهي وهمدلي مسئولين شهرستان اردکان با مسئولين امداد اين شهرستان خواهان ادامه اين همکاري در جهت بهبود مستمر فعاليتهاي امداد شهرستان شد .

در اين مراسم فرماندار شهرستان اردکان ضمن تقدير و تشکر از مديران امداد با مهم خواندن فعاليتهاي اين نهاد خواستار همکاري مدير کل جديد امداد با مسئولین شهرستان در جهت ياري رساندن به نيازمندان شد .

در پايان محمد اکبری ، مدير کل جديد کمیته امداد استان ضمن بیان سوابق عملکردی خود، خواستار همدلي و همکاري تمامي مسئولين شهرستان در جهت رفع فقر وحل مشکلات مدجويان تحت پوشش اين نهاد شد و آمادگي خود را جهت هر نوع همکاري و مساعدت براي رسيدن به اهداف عاليه امداد با مسئولين شهرستان اعلام نمود .

در پايان هداياي معنوی توسط امام جمعه و فرماندار شهرستان به مديران جديد و قبلي کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اهدا شد