فرماندار تفت به مناسبت روز روابط عمومي با صدور پيامي اين روز را تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،فرماندار تفت 27 ارديبهشت ماه روز روابط عمومي و ارتباطات را به جامعه روابط عمومي استان و بويژه روابط عمومي هاي شهرستان تفت تبريك گفته و ضمن تاكيد بر كاربرد روابط عمومي در همه امور زندگي اعم از شخصي و سازماني، از آمادگي كامل فرمانداري تفت براي هر گونه حمايت از توسعه روابط عمومي و كاربرد آن در  شهرستان خبر داد.

در اين پيام آمده است:

بي ترديد در دنياي امروز كه از آن به عنوان عصر ارتباطات ياد مي شود، تعامل و ارتباط دوسويه با مخاطبان و مشتري مداري،از اصول اساسي در هر سازمان است و به عنوان يكي از عوامل مهم و تأثيرگذار در حيات اجتماعي آنها به شمار مي رود؛ همچنان كه بهبود كيفي فعاليتها و افزايش بهره وري سازماني ناگزير از برقراري ارتباطات تعاملي است.

در اين ميان روابط عمومي به عنوان يك سازمان منسجم و هدف مند؛با تلاش آگاهانه،برقراري ارتباط دوسويه،ارائه پيام هاي روشن،دقيق و شفاف،برنامه ريزي كاربردي و اقدامات عملي و قابل اجرا نقش ارزنده اي را در شناخت و هدايت افكار عمومي به سمت اهداف موردنظر سازماني دارد.

اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد ، عمده ترین عامل توسعه انسانی است.روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

   فرمانداري تفت اين روز را نقطه آغازين تلاش و تكاپو و ارتقاي روابط عمومي هاي اين شهرستان در حوزه‌هاي محتلف قرار داده و با ملاك قراردادن نامگذاري سال جاري از سوي رهبر معظم انقلاب به نام«سال توليد ملي،حمايت از كار و سرمايه ايراني» در تلاش است تا در اين خصوص جهت‏گیری جدیدی شکل بگیرد و با گفتمانی نوین، خویش را در پهنه‏ی فرهنگی کشورمان بازیابد و این همه در قالب یک شعار یا یک نام متبلور می‏شود تا چراغ راه مسئولین و دست اندر كاران عرصه ارتباطات و روابط عمومي باشد و با تاكيد بر فرهنگي ديني در اين حوزه  گام‌هاي بزرگي را بر ‌دارد.

 این روز شکوهمند و فرهمند را به همه فعالان عرصه روابط عمومي و ارتباطات که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و با ابتکار و امید،قانونمند، هدفمند و هوشمند؛با صداقت، شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح شهرستان در جهت انجام رسالت خطیر و خیره کننده ی خود قرار می دهید؛ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا