زمان : 26 Ordibehesht 1391 - 20:31
شناسه : 51158
بازدید : 3592
پيام تبريك فرماندار تفت به مناسبت فرا رسيدن روز ملي روابط عمومي پيام تبريك فرماندار تفت به مناسبت فرا رسيدن روز ملي روابط عمومي فرماندار تفت به مناسبت روز روابط عمومي با صدور پيامي اين روز را تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،فرماندار تفت 27 ارديبهشت ماه روز روابط عمومي و ارتباطات را به جامعه روابط عمومي استان و بويژه روابط عمومي هاي شهرستان تفت تبريك گفته و ضمن تاكيد بر كاربرد روابط عمومي در همه امور زندگي اعم از شخصي و سازماني، از آمادگي كامل فرمانداري تفت براي هر گونه حمايت از توسعه روابط عمومي و كاربرد آن در  شهرستان خبر داد.

در اين پيام آمده است:

بي ترديد در دنياي امروز كه از آن به عنوان عصر ارتباطات ياد مي شود، تعامل و ارتباط دوسويه با مخاطبان و مشتري مداري،از اصول اساسي در هر سازمان است و به عنوان يكي از عوامل مهم و تأثيرگذار در حيات اجتماعي آنها به شمار مي رود؛ همچنان كه بهبود كيفي فعاليتها و افزايش بهره وري سازماني ناگزير از برقراري ارتباطات تعاملي است.

در اين ميان روابط عمومي به عنوان يك سازمان منسجم و هدف مند؛با تلاش آگاهانه،برقراري ارتباط دوسويه،ارائه پيام هاي روشن،دقيق و شفاف،برنامه ريزي كاربردي و اقدامات عملي و قابل اجرا نقش ارزنده اي را در شناخت و هدايت افكار عمومي به سمت اهداف موردنظر سازماني دارد.

اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد ، عمده ترین عامل توسعه انسانی است.روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

   فرمانداري تفت اين روز را نقطه آغازين تلاش و تكاپو و ارتقاي روابط عمومي هاي اين شهرستان در حوزه‌هاي محتلف قرار داده و با ملاك قراردادن نامگذاري سال جاري از سوي رهبر معظم انقلاب به نام«سال توليد ملي،حمايت از كار و سرمايه ايراني» در تلاش است تا در اين خصوص جهت‏گیری جدیدی شکل بگیرد و با گفتمانی نوین، خویش را در پهنه‏ی فرهنگی کشورمان بازیابد و این همه در قالب یک شعار یا یک نام متبلور می‏شود تا چراغ راه مسئولین و دست اندر كاران عرصه ارتباطات و روابط عمومي باشد و با تاكيد بر فرهنگي ديني در اين حوزه  گام‌هاي بزرگي را بر ‌دارد.

 این روز شکوهمند و فرهمند را به همه فعالان عرصه روابط عمومي و ارتباطات که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و با ابتکار و امید،قانونمند، هدفمند و هوشمند؛با صداقت، شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح شهرستان در جهت انجام رسالت خطیر و خیره کننده ی خود قرار می دهید؛ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.