طی مراسمی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نخستین پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات به مدیر عامل شرکت امن پردازان کویر اعطا گردید

یزدفردا :"نظام ملی مدیرت امنیت اطلاعات (نما)" زیر مجموعه ای از سازمان فناوری اطلاعات ایران است که با تصویب هیئت وزیران در سال 87 تشکیل شده و وظیفه ی شناسایی و صدور گواهینامه احراز صلاحیت برای شرکت‎های فعال در زمینه های مختلف از جمله آموزش و مشاوره پیاده سازی در حوزه مدیریت امنیت اطلاعات را بر عهده دارد .
به گزارش یزدفردا : طی فراخوانی که در سال 89 برای احراز صلاحیت شرکت ها انجام و تا سال جاری به طول انجامید تنها پنج شرکت در سراسر ایران موفق به دریافت گوهی احراز صلاحیت از این سازمان شدند .

براساس همین گزارش: شرکت امن پردازان کویر (یزد) از جمله ی  شرکت هایی است  که از این پس، علاوه بر ارائه خدمات در زمینه امنیت اطلاعات در استان یزد اقدام به صدور خدمات به سایر استان های کشور نیز خواهد نمود .
براساس دستورالعمل سازمان فناوری اطلاعات ایران از این پس کلیه سازمان ها و ارگان های دولتی موظفند جهت دریافت خدمات در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات خود به شرکت های دارای پروانه فعالیت از نظام ملی مدیرت امنیت اطلاعات (نما) مراجعه کنند .
شایان ذکر است  سایر شرکت هایی که موفق به دریافت این گواهی از دست "حکیم جوادی" معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران شده اند عبارتند از: امن افزار گستر شریف (تهران)، پرورش داده (تهران) ، نوآوران ارتباطات دوران (تهران) و شرکت پایه ریزان راهکار فراگیر (تهران).

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا